تاریخ انتشار :سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۳
۰
plusresetminus
پدر کاپشن صورتی، گوشواره قلبی عنوان کرد:

هر رأی منتقم خون یک شهید حادثه تروریستی کرمان

پیمان سلطانی‌نژاد پدر شهیده «ریحانه سلطانی‌نژاد» و نماینده خانواده ۹ شهید حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان مردم ایران را به حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری دعوت کرد.
هر رأی منتقم خون یک شهید حادثه تروریستی کرمان
پیمان سلطانی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» ضمن دعوت مردم کرمان و انقلابیون به مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفندماه گفت: اگر صدایی بر نیامدن پای صندوق‌های رأی شنیده شد، باید مطمئن شد که از سوی حسودان به نظام عنودان این انقلاب مطرح شده است.

وی ادامه داد: هدف ما از حضور در انتخابات و مشروعیت دادن به این نظام و انقلاب پایان دادن به حکومت سلطه‌گرانه رژیم کودک‌کش و اسرائیل جنایتکار است، همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند؛ اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و ما شاهدیم که درحال تحقق است.

پدر شهیدان ریحانه و محمدامین سلطانی‌نژاد از شهدای حادثه تروریستی کرمان اذعان کرد: تا این شجره خبیثه از جهان محو و نابود نشود ما مقاومت خواهیم کرد، جان می‌خواهند که ما می‌دهیم، و این وصیت سردار سلیمانی به ما بود که پشتیبان ولایت فقیه بمانید.

همسر شهید فاطمه سلطانی‌نژاد اذعان کرد: ما ۹ شهید برای پایداری این انقلاب دادیم، از ما جان بخواهند، می‌دهیم اما ولایت و این شیعه‌خانه امام زمان(عج) را تقدیم دشمن نمی‌کنیم.

پیمان سلطانی‌نژاد در خصوص انتخابات و مشارکت حداکثری گفت: هر یک رأی مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان نظام اسلامی ایران همچون، سگ دست‌آموز رژیم صیونیستی آمریکا، انگلیس و اسرائیل است.

وی ادامه داد: با آمدن مردم پای صندوق‌های رأی دشمنان مأیوس خواهند شد زیرا دشمنان انقلاب و اسلام، برای ریزش آراء و عدم حضور ملّت ایران هزینه‌های سنگینی را می‌پردازند اما هر بار فقط پول و انرژی خود را صرف می‌کنند و از مردم ایران سیلی دریافت می‌کنند.

سلطانی‌نژاد اذعان کرد: در ادوار گذشته ما شاهد حضور پرشور مردم ایران بوده‌ایم حتی در سخت‌ترین زمان، بنابراین هر رأی یک مشت محکمی بر دهان دشمنانی همچون استکبار، آمریکا و اسرائیل است.

پدر شهید کوچک معروف به کاپشن صورتی، گوشواره قلبی در پایان خاطر نشان کرد: از مردم عزیز ایران می‌خواهم که امسال و انتخابات ۱۱ اسفندماه را هر چه باشکوه‌تر برگزار کنند، حتی برای شادی روح ۹۶ شهید حادثه تروریستی کرمان به میدان آمده و بازهم خط بطلانی دیگر بر نقشه‌های شوم مستکبران عالم بکشند.

انتهای خبر/ طهماسبی

  https://armanekerman.ir/vdce7o8zzjh8xxi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین