تاریخ انتشار :جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۲
۰
plusresetminus
ائمه جمعه استان کرمان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفتند: مشارکت در انتخابات مهم بوده و زمینه‌ساز حل مشکلات و ایجاد رشد اقتصادی است.
مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز ایجاد رشد اقتصادی
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ آیین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.
 
در خطبه‌های اول به‌مانند همیشه سخنان، ائمه جمعه در زمینه توجه‌به تقوای الهی، خودسازی، بیان احادیث و روایات ائمه معصومین علیهم‌السلام بیان شد و در خطبه‌های دوم نماز جمعه، مسائلی در حوزه فرهنگی همچون موضوعات روز شهرستان‌ها، مسائل مهم ملی کشور ازجمله دهه فجر و حضور حداکثری در انتخابات عنوان شد. 

امام جمعه نرماشیر: حضور همیشگی مردم در صحنه، تیری بر قلب دشمنان بوده است
 
حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر منصفی امام جمعه شهرستان نرماشیر در خطبه‌های این هفته شهرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: پررنگ بودن مراسمات اعیاد شعبانیه در سطح شهرستان، نشان داد، مردم ما با ولایت هستند.
 
وی افزود: ما باید باری دیگر با حضور در انتخابات، دشمن را، زمین بزنیم.
 
خطیب جمعه نرماشیر بیان کرد: ما باید در انتخابات شرکت کنیم و تصمیم‌گیر کشور باشیم، اگر ما در انتخابات شرکت نکنیم، تصمیم‌گیران خارجی برای ما، تصمیم‌گیری می‌کنند.
 
امام جمعه شهرستان نرماشیر گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک سیلی بود برای دشمنان، پس باری دیگر باید حاضر شویم، این بار در صحنه انتخابات و چهره دشمن را سیاه کنیم.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین منصفی افزود: امروز دشمن با جدیت به‌دنبال خالی بودن صندوق‌های رای ما است، اما بصیرت مردم ما و حضورشان در انتخابات، دشمنان را ناامید خواهد کرد.
 
وی با بیان این‌که دشمن از حضور مردم ترس دارد، گفت: هرجا که دشمن تصمیم گرفته است، پرچم جمهوری اسلامی ایران را پایین بکشد، این مردم بودند همیشه حاضر شدند و علم‌داری کردند.

امام جمعه بم: انتخابات تجلی اراده ملی است
 
حجت‌الاسلام دانشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بم ضمن سفارش مردم و خود به رعایت تقوای الهی بیان کرد: اگر شرکت نکردن در انتخابات تاثیر ندارد چرا تمام دشمنان تلاش می‌کنند مردم در انتخابات شرکت نکنند.
 
دانشی ابراز کرد: دشمن به‌دنبال ایجاد یاس و ناامیدی است.
 
خطیب جمعه بم بیان کرد: اصل مشارکت حق هر فرد واجد شرایط است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: انتخاب اصلح بعد از حضور در انتخابات از اهمیت والایی برخوردار است.
 
امام جمعه جیرفت: اجرای جهاد تبیین فریضه حق الهی است

حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: اجرای جهاد تبیین فریضه حق الهی است که همه آحاد مردم نسبت به آن وظیفه سنگینی بر دوش خود دارند.
 
امام جمعه جیرفت افزود: یکی از نشانه‌های تقوای الهی تعظیم به شعار الهی است و افرادی که احترام و تکریم می‌کنند شعائر الهی را این نشانه تقوا عقل آنها است.
 
وی بیان کرد: حضور در انتخابات با شکوه و عظمت امسال روزهای بیاد ماندنی و معجزه‌آسای انقلاب اسلامی را رقم خواهد زد.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین تارم مطرح کرد: مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخابات از نشانه‌های عظمت ملّت شریف ایران اسلامی است.
 
امام جمعه جیرفت عنوان کرد: حضور در انتخابات قدرت کشورمان محسوب می‌شود و روز بسیار مهمّی در تاریخ را فراهم می‌کند که باید خودمان سرنوشت خود را بسازیم.

امام جمعه جازموریان: مشارکت حداکثری در انتخابات در رشد اقتصادی کشور اثربخش است
 
حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صادقی امام جمعه جازموریان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با‌توجه‌به در پیش بودن انتخابات مجلس و مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: یکی از مسائل مهمی که آینده مطلوبی را برای ایران اسلامی و مردم رقم خواهد زد مشارکت در انتخابات است.
 
وی ادامه داد: شگردهای دشمن برای رسیدن به اهداف خود استفاده از کلیدواژه‌های بی‌فایده بودن انتخابات، تخلف، انتخابات غیرآزاد، انتخابات مهندسی‌شده، انتصابات به‌جای انتخابات، ایجاد دوقطبی‌های کاذب بین مردم و نظام و... است. 
 
حجت‌الاسلام صادقی گفت: هرچند دشمنی دشمنان کاملا روشن بوده و عدم صداقت آن‌ها نیاز به توضیح ندارد؛ اما متأسفانه آنچه برخی از مردم را به تردید وا می‌دارد هم‌سویی برخی افراد در داخل کشور با دشمن است. محور تلاش‌های دشمن از القاء شبهات ایجاد شکاف و جدایی میان مردم و نظام است.
 
وی با اشاره به اینکه عدم شرکت در انتخابات به خاطر مخالفت با وضعیت فعلی اقتصادی، گزینه‌ مناسبی نیست، تصریح کرد: انتخابات فرصتی برای انتخاب مسئولان لایق و حلال مشکلات است و رأی ندادن منجر به آسیب از دست‌دادن تصمیم‌سازی و کشف افکار جدید می‌شود و لذا اقتصاد جدای از مشارکت نیست.
 
امام جمعه جازموریان عنوان کرد: مشارکت جدی و همبستگی بالای مردمی فرصتی برای رشد اقتصادی کشور را به‌دنبال دارد. گذشته از آن که آسیب‌های مشارکت حداقلی در انتخابات برای کشور به مراتب بیشتر از انتخاب گزینه رأی‌ ندادن به هر دلیلی است. مشارکت کم انتخاباتی مردم، منجر به بروز آسیب‌های امنیتی است. حضور در انتخابات به مراتب مؤثرتر از قدرت نظامی است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صادقی با اینکه انتخابات نشان‌دهنده‌ عزم و اقتدار ملی است، افزود: عدم حضور، نه تنها مشکلی را برطرف نمی‌کند بلکه مشکلات را زیادتر و پیچیده‌تر می‌کند.
 
وی در پایان به بعضی از شاخصه‌های نماینده کارآمد پرداخت و خاطر نشان کرد: قوی و کارآمد برای مدیریت اجرایی کشور، دارای تفکر معقول و شجاعت در عمل، خستگی‌ناپذیر و دارای همت جهادی، حاضر در بین مردم و دانای نیاز‌های جامعه، بصیر، هوشمند، با تدبیر و با برنامه‌، اهل اجرای عدالت و مبارزه با بی‌عدالتی، حرکت در جهت آرمان‌ها و پیشرفت کشور، دوری از منفعت‌های شخصی و حزبی، پایبند به اقتصاد مقاومتی و عدم نگاه به بیرون مرز‌ها، ساده زیست و دوری از اشرافی‌گری، استفاده از شیوه تبلیغاتی صحیح (خودداری از اسراف و پرداخت رشوه‌های تبلیغاتی) از جمله شاخصه‌های یک نماینده اصلح است.

امام جمعه موقت رودبار جنوب: نامزدهای انتخاباتی در طول تبلیغات یکدیگر را تخریب نکنند
 
حجت‌الاسلام والمسلمین باقر خاور امام جمعه موقت شهرستان رودبار جنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به اهمیت انتخابات پرداخت و تصریح کرد: انسان بر روی زمین امانت‌دار است و به نماز و اهل‌بیت(ع) به‌عنوان امانت نیز در زیارت جامعه اشاره شده است، شکی نیست که نظام جمهوری اسلامی نیز امانتی است که امروز با جانفشانی شهدا به دست ما رسیده است و این امانت را آن‌گونه که بوده باید حفظ کنیم.
 
وی ادامه داد: معنویت، اخلاق، دین، رهبری، ولایت، مردم‌داری و مردم سالاری از ویژگی‌های مهم این امانت است؛ انتخابات نیز مظهری از مردم‌سالاری برای حفظ این امانت است، چرا که مهم‌ترین رکن محافظتی نظام مردم هستند و مردم را باید بر هر چیزی ترجیح داد.
 
امام جمعه موقت رودبار جنوب گفت: نباید در طول این تبلیغات کسی را تخریب کرد و باید با رفاقت به رقابت بپردازیم به‌ویژه در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی نامزدها باید توجه داشته باشند که نباید نسبت‌به دیگری حالت تخریب داشته باشند.
 
وی اظهار کرد: مردمی‌ترین انتخابات دنیا در جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

امام جمعه عنبرآباد: انتخابات هرچه پرشورتر برگزار شود به کشور امنیت می‌بخشد
 
حجت‌الاسلام والمسلمین حمید بامری امام جمعه عنبرآباد با یادآور شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: انتخابات هرچه پرشورتر برگزار شود به کشور امنیت می‌دهد و برای کشور پشتوانه مردمی ایجاد می‌کند و وقتی که دشمن بداند و ببیند که یک کشور پشتوانه مردمی قوی دارد، آن روز، روز ناامیدی و مأیوس شدن دشمن است.
 
وی افزود: مراقب باشیم وقتی انتخابات کم رونق باشد، آن زمان است که دشمن حریص می‌شود، طمع می‌کند، فتنه ایجاد می‌کند و دست به تحریم می‌زند. 
 
خطیب جمعه عنبرآباد گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: انتخابات استمرار و تضمین پیشرفت کشور است، یعنی حل مشکلات از طریق صندوق رأی و با انتخابات امکان‌پذیر است. 
 
وی افزود: امروز دشمن با تمام اعوان و انصار و امکانات خودش کمین کرده است و دنبال فرصت می‌گردد برای ضربه زدن به حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند که انتخابات پرشور امید دشمن را قطع و محاسبات دشمن را تغییر می‌دهد. 
 
امام جمعه عنبرآباد خاطرنشان کرد: آن چیزی که محاسبات دشمن را در تمام حوزه‌ها تغییر می‌دهد حضور حداکثری مردم در صحنه است که ان‌شاءلله همانطوری که مردم عزیز ما در ۲۲ بهمن با حضور در میدان، محاسبات دشمن را تغییر دادند، در ۱۱ اسفند با حضور هوشمندانه و انتخاب آگاهانه در پای صندوق‌های رأی باز هم دشمن را ناامید و محاسبات آنها را تغییر خواهند داد.
 
حجت‌الاسلام بامری گفت: آنچه که امروز همه ما وظیفه داریم این است که فضای انتخابات را دینی و اخلاقی و اسلامی پیش ببریم تا ان‌شاءالله حماسه ۱۱ اسفند به کوری چشم همه دشمنان بدخواه، معاندان و مستکبران این حماسه بزرگ به نفع اسلام، انقلاب اسلامی و مردم عزیزمان رقم بخورد.

امام جمعه فاریاب: یک کاندید اصلح به‌جای حمله و تخریب سایر، باید توانایی‌های خودش را بیان کند
 
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عباس گروهی امام جمعه فاریاب ضمن عرض تبریک به‌مناسبت ولادت امام زمان‌(عج) بیان کرد: طبق توصیه مقام معظم رهبری قرآن، کتاب ذکر است زمان حال خلاء هدایت داریم؛ قرآن هدایت‌گر است توصیه می‌کنم در ماه شعبان و رمضان قرآن بخوانید.
 
 
وی گفت: قرآن می‌فرماید جاهد الکفار
اگر به این دستور قرآن عمل می‌شد اسرائیل و آمریکا نمی‌توانستند این ظلم‌ها را انجام دهند، اما برخی کشورهای‌ اسلامی با اسرائیل ارتباط دارند.
 
خطیب نماز جمعه فاریاب به انتخابات یازدهم اسفند اشاره و تصریح کرد: توصیه قرآن به ما این است که امانت‌ها را به اهلش بسپارید مسئولیت نماینده مجلس‌شورای‌اسلامی، امانت الهی است.
 
 
امام جمعه فاریاب به بیان ویژگی‌های نماینده اصلح از زبان مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: نماینده باید قوی و کارآمد باشد یعنی به کسی که بیشتر می‌تواند خدمت کند رأی دهید، نماینده باید بتواند در بزنگاه‌های حساس کشور تصمیمات مهم بگیرد که به نفع کشور باشد، نماینده باید خستگی ناپذیر و دارای همت جهادی باشد یعنی باید دارای روحيه جهادی باشد، نماینده کِسل و خسته، نمی‌تواند مشکلات مردم را حل کند.
 
 
وی افزود: نماینده باید اهل اجرای عدالت و مبارزه با بی‌عدالتی باشد تفاوت فاحش انقلاب اسلامی با سایر کشورهای دیگر به‌ویژه کشورهای استکباری این است که جمهوری اسلامی مجری عدالت است.
 
 
حجت‌الاسلام گروهی چند توصیه به کاندیدها داشت و اظهار کرد: از بداخلاقی‌های انتخاباتی پرهیز کنید، یک کاندید اصلح به‌جای حمله و تخریب سایر باید توانایی‌های خودش را بیان کند، صمیمی و با مردم باشد و خود را خدمت‌گزار مردم بداند، نماینده باید استکبارستیز، شجاع و مقاوم در برابر فشارهای دشمنان مستکبر باشد.

امام جمعه رفسنجان: نماینده اصلح در میان مردم حاضر و به نیاز مردم آگاه است
حجت‌الاسلام عسکری با گرامیداشت سالروز تولد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان اظهار کرد: جوانان ما در جامعه مظلوم هستند، فرماندهان جنگ ما جوانان بودند اما متاسفانه امروز در مجامع به‌عنوان بعضاً یک خطر از جوان یاد می‌شود.
 
وی با بزرگداشت سالروز ولادت امام زمان(عج)، روز جهانی مستضعفان و سربازان گمنام امام زمان بیان کرد: اقدامات سربازان گمنام امام زمان حتی در قاره‌ها و کشورهای دیگر دیده می‌شود، این زحمات باید تمجید شود.
 
خطیب جمعه رفسنجان اظهار کرد: در آستانه برگزاری مجلس دوازدهم و خبرگان رهبری هستیم، مجلس جایگاه رفیعی دارد، برگزاری چهل انتخابات در طول ۴۵ سال از افتخارات جمهوری اسلامی است.
 
وی تصریح کرد: به کوری چشم دشمنان که ایران را تحریم کردند و به لطف امامین انقلاب و با حضور مردم همه این توطئه‌ها خنثی شد.
 
حجت‌الاسلام عسکری گفت: مردم با حضور خود مشت محکمی خواهند زد به دهان آنهایی که می‌گویند در انتخابات شرکت نکنید.
 
وی به بیان معیارهای انتخاب اصلح پرداخت و گفت: مجلس اشخاص سیاسی، اقتصاددان و مطلع بر اوضاع جهان لازم دارد هم برخوردار از مسائل دینی باشد.
 
خطیب جمعه رفسنجان قوی و کارآمد برای مدیریت اجرایی، خستگی‌ناپذیر و دارای همت جهادی، حاضر در بین مردم و آگاه به نیاز مردم، بصیرت و تدبیر، اهل اجرای عدالت، حرکت در جهت آرمان‌ها و پیشرفت کشور و پرهیز از منفعت‌های شخصی و حزبی را از جمله ویژگی‌های یک داوطلب اصلح از زبان رهبر معظم انقلاب بیان کرد.
 
وی در پایان بیان کرد: بنده بیان نظر خودم درباره نامردها را بی‌احترامی به مردم می‌دانم، ما نوکر رأی مردم هستیم تا با هم خدمتی برای مردم و نظام برداریم.

امام جمعه قلعه‌گنج: اولین اصل نظام، اصل مشارکت در انتخابات است
 
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین‌ امین رضوانی امام جمعه شهرستان قلعه‌گنج گفت: بزرگترین رخ‌داد امروز کشور و نظام جمهوری اسلامی حماسه بزرگ انتخابات است.
 
وی در ادامه گفت: خدا را سپاس می‌گوییم که مردم ضعیف و دل‌داده به نظام و انقلاب بیشتر از کسانی که شاید خدمات بی‌نظیری را در اختیار دارند در این صحنه برنده بوده اند، ان‌شاءالله وعده ما جمعه با ارادت به مولای‌مان امام زمان(عج) پای صندوق‌های رای بایستیم.
 
وی افزود: زیباترین مناسبت ولادت آقا و مولای‌مان امام زمان است بر همه‌ شما مبارک باد، انتظار افضل‌الاعمال است که از جنس عمل است، افضل‌الاعمال به فرموده مقام معظم رهبری آن است که بلند شوید و بی‌عمل نباشید.
 
وی در پایان گفت: منتظر واقعی امروز کسی است که در جهت آماده‌سازی جامعه اسلامی برای ظهور آقا امام زمان بپا خیزد، بهترین منتظر و کسی که انتظار امام زمان را می‌کشد آن است که زیر خیمه ولایت و ولی امر مسلمین بایستد و حرکت کند.

خطیب جمعه ریگان: کاندیدها سیاه‌نمایی نکنند 
 
حجت‌الاسلام مجید رزمگه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان ضمن اشاره به انتخابات پیش‌رو، اظهار کرد: انتخابات ۱۱ اسفند یک نوع جهاد است.
 
خطیب جمعه شهرستان ریگان با بیان اینکه حضور در انتخابات نشان دهنده پشتوانه مردمی بودن این نظام است، تصریح کرد: در نظام اسلامی کار دست مردم و مدار اسلام عزیز است.
 
وی عنوان کرد: کاندیدها سیاه‌نمایی نکنند و انصاف داشته باشند و به کسی توهین نکنند.
 
حجت‌الاسلام رزمگه با بیان اینکه حمایت از مردم غزه مهم‌ترین وظیفه همه ما است، خاطرنشان کرد: نابودی غده سرطانی صهیونیست حتمی است.
 
امام جمعه فهرج: مهم‌ترین شرط نامزد اصلح، ولایت‌مداری است
 
حجت‌الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی، در خطبه‌های نمازجمعه این هفته فهرج، با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۱۱ اسفند، گفت: اگر رأی ندهیم در برابر خون شهدا مسئولیم، چراکه، شهدا جان دادند و ما از یک رأی دریغ کردیم.
 
وی افزود: امام جمعه، از آنجایی که مسئولیت حکومتی دارد و مشی و سیره‌اش روش مقام عظمای ولایت است، از هیچ کاندید خاصی حمایت نمی‌کند و فقط شاخصه‌های نماینده اصلح را بیان خواهد کرد.
 
خطیب جمعه فهرج، در ادامه، از باتقوایی، ولایت‌مدار و ساده زیست بودن، داشتن همت جهادی، و مبارزه با بی‌عدالتی به‌عنوان اهم شاخصه‌های نماینده مجلس نام برد و بیان کرد: مهم‌ترین و اصلی‌ترین شرط نامزد اصلح، ولایت‌مداری است. 
 
حجت‌الاسلام آقاملایی همچنین با قدردانی از اقدام سپاه پاسداران در الحاق دو شناور شهید صیاد شیرازی و شهید حسن باقری به نیروی دریایی سپاه، گفت: به کوری چشم دشمنان، با الحاق این ناوشکن‌ها، جمهوری اسلامی ایران، دست برتر و توان رزمی بالاتر را در آب‌های دوردست پیدا خواهد کرد.

امام‌ جمعه موقت کوهبنان: یکی از شگردهای دشمن کم رنگ‌کردن حضور مردم در انتخابات است
 
حجت‌الاسلام سید عباس کاظمی امام‌ جمعه موقت کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: یکی از مصادیق تقوا و از بهترین اعمال انتظار فرج است که در پرتو آن خوبی‌ها نمایان و عدالت در جهان گسترده خواهد شد.
 
وی تاکید کرد: در تمامی ادیان و مکاتب بحث انتظار وجود دارد که شخصی ظهور و بر بی‌عدالتی‌ها خط پایان می‌کشد گرچه انحرافاتی در این مسیر وجود دارد.
 
امام‌ جمعه موقت کوهبنان افزود: منتظران باید برای فرج حضرت ولیعصر(عج) دعا کنند، به شهدا متوسل شوند، دعاها و زیارت‌های وارده را به نیابت از حضرت بخوانند.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: قبل از انقلاب ما مونتاژگر بودیم شرکت‌ها قطعات را سرهم‌ می‌کردند اما امروز به برکت انقلاب شرکت‌های دانش‌بنیان ما درحال تولید هستند و با وجود همه تحریم‌ها در دستاوردهای دانش بنیان و فناوری رتبه ۱۶ جهان را داریم.
 
وی یادآور شد: ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها و زمینه‌ها در‌حال پیشرفت است و ما به قله نزدیک هستیم که بزودی سرآمد کشورهای جهان خواهیم شد.
 
حجت الاسلام کاظمی ادامه داد: قبل از انقلاب کمتر از ۵۰ درصد با سواد داشتیم اما درحال حاضر بیش از ۹۰ درصد مردم باسواد هستند.
 
 
خطیب جمعه کوهبنان گفت: در آستانه انتخابات هستیم یکی از شگردهای دشمن کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات است آنان روی تخلف، بی‌فایده بودن حضور مردم در انتخابات و......کار می‌کنند اما رقابتی‌ترین انتخابات دنیا در ایران برگزار می‌شود.
 
وی ابراز کرد: مردم با بصیرت لازم فریب دشمنان را نخواهند خورد و با حضور گسترده خود ریل گذاری نظام اسلامی را حمایت می‌کنند.


خطیب جمعه رابر: مردم زادگاه سردار دل‌ها در انتخابات حضور صددرصدی خواهند داشت
 
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام‌ جمعه رابر گفت: توفیق نخستین نعمت سرلوحه سعادت رستگاری و اصلاح است توفیق یعنی موفق شدن انسان به کار نیک، تا انسان توفیق نداشته باشد اهل عمل نمی‌شود.
 
 وی با اشاره به‌ روز انتخابات در روز جمعه آینده ۱۱ اسفندماه عنوان کرد: مقام معظم رهبری ۱۹ شاخصه برای نماینده اصلح تبیین کردند شناخت این شاخصه‌های بر انتخاب نماینده اصلح تأثیرگذار است.
 
حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی ادامه داد: اگر یک نماینده اصلح وارد مجلس شورای اسلامی کنیم قدری از مشکلات کاسته می‌شود نماینده قوی و کارآمد برای مدیریت اجرایی کشور انتخاب کنیم چراکه کشور نیاز به یک تصمیم خاص دارد.
 
 خطیب جمعه رابر با اشاره به شجاعت در عمل تفکر معقول و سنجیده، مواجهه با مشکلات مردم، خستگی‌ناپذیر، جهادی و پای‌کار، کنار مردم و مشکلات مردم از شاخصه‌های نماینده اصلح برشمرد و گفت: اگر نماینده‌ای همت ندارد برای مشکلات مردم نباید به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند نماینده خوب و تراز همواره در بین مردم حاضر و خود را خادم و خدمتگزار مردم بداند و آماده رسیدگی به مشکلات مردم و هر گونه منفعت شخصی و حزبی را کنار بگذارد شیوه تفریحات صحیح از اسراف و بداخلاقی پرهیز کند. 
 
 وی توصیه کرد: در فضای تبلیغاتی شخصیت یکدیگر خدشه‌دار نکنند فضائل اخلاقی و ساده‌زیستی، توکل بر خدا و راست‌گویی را پیشینه‌ی کار خود قرار دهد.
 
 
 امام‌جمعه رابر گفت: نماینده باید راستگو و روراست باشد اگر نماینده با مردم روراست نباشد مردم با صندوق رأی قهر می‌کند نماینده باید با مردم روراست و شفاف باشد.
 
 خطیب جمعه رابر گفت: مردم زادگاه سردار دل‌ها در انتخابات حضور صددرصدی خواهند داشت و فرد اصلح برای مجلس شورای اسلامی انتخاب خواهند کرد.
 
 وی خاطرنشان کرد: برای نماینده مجلس خبرگان رهبری سه نفر انتخاب کنید با انتخاب نمایندگان خوبی از این آزمون الهی پیروز بیرون خواهیم آمد.

امام جمعه راور: شرکت در انتخابات مایه استحکام و پیشرفت کشور است
 
حجت‌الاسلام زمانی امام جمعه راور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: اگر نمایندگانی که شما انتخاب می‌کنید برای انجام وظایف قانونی خود، خصوصاً وظیفه نظارت، انگیزه و آگاهی کافی داشته باشند و مؤمن و انقلابی باشند، از تقوی و شجاعت لازم برخوردار باشند، بی‌شک، مشکلات معیشتی مردم و مفاسد اقتصادی و اجتماعی کاهش چشمگیری پیدا می‌کند و شتاب کشور در مسیر تعالی و پیشرفت بیشتر می‌شود.
 
امام جمعه راور با بیان اینکه شهدا برای اهدای جان، به بدی برخی مسئولان نگاه نکردند، عنوان کرد: شهدا می‌دانستند که عده‌ای سوءاستفاده خواهند کرد اما برای اهدای جان، تردید نکردند.
 
وی در پایان گفت: امسال نیمه شعبان شور و حال خاصی دارد ان‌شاءالله که بتوانیم مانند عید غدیر در خیابان اصلی شهر، موکب‌ها و غرفه‌های متعددی برای جشن و شادی مردم و پذیرایی از همه خصوصاً کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها با همکاری نهادهای مختلف و مردمی و شورا و شهرداری شهرمان جشن امام زمان (عج) پسند برگزار کنیم.

انتهای خبر/س
https://armanekerman.ir/vdcd9n0foyt0ss6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین