تاریخ انتشار :جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۶
۰
plusresetminus
جوان رأی اولی گفت: در کنار حضور پرشور انتخاب آگاهانه و عاقلانه نیز بسیار حائز اهمیت است.
انتخاب آگاهانه و عاقلانه از اصول انتخابات است
ابوالفضل تاج‌الدینی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» درخصوص شرکت در انتخابات ابراز کرد: من امسال برای اولین‌بار است که مفتخربه رأی دادن می‌شوم و بسیار خرسندم که در سرنوشت کشور خود سهیم هستم.
 
این رأی اولی که متولد ۸۳ است با تأکیدبر این‌که شرکت در انتخابات وظیفه ملی و شرعی است، تصریح کرد: در طی این سال‌ها لحظه شماری می‌کردم که به سن رأی دادن برسم و در سرنوشت‌ کشورم سهیم باشم و اکنون بسیار خرسندم که لیاقت تأثیرگذاری در سرنوشت کشورم را به‌دست آوردم.

وی با بیان اینکه انتخاب آگاهانه یکی از اجزاء مهم این آزمون بزرگ است، تصریح کرد: شرکت در انتخابات واجب و درست است، اما مهم‌تر از آن انتخاب صحیح و عاقلانه است که در سرنوشت کشور بسیار تأثیرگذار است و از همه دوستان و همکلاسی‌های خود می‌خواهم  علاوه بر حضور پرشور خود، انتخاب درست و عاقلانه داشته باشند، چراکه آینده در دستان آنان است.
 
این جوان رأی اولی با اشاره به این‌که در سال‌های اخیر دشمن حیله‌های زیادی علیه جمهوری اسلامی به‌کار بسته است، ابراز کرد: متأسفانه دشمنان ایران به‌صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند که سرنگونی این کشور رقم بخورد، اما به آنان می‌گوییم که هیچ غلطی نمی‌توانند انجام دهند و ما تا آخر و تا پای جان ایستاده‌ایم و این رأی دادن کمترین کاری است که انجام می‌دهیم.
 
وی درخصوص حال و هوای این روزهای خود گفت: انگار که ۱۱ اسفندماه امتحان دارم و در این روزها در تلاش هستم که با شناخت درست و پیگیری برنامه‌های نامزدهای مجلس، انتخاب آگاهانه و صحیح، سرنوشت کشور خود را تعیین کنیم و سهم کوچکی در این ماراتن بزرگ کشوری داشته باشم.
 
تاج‌الدینی افزود: بهترین راه برای تشویق مردم به‌شرکت در انتخابات، برگزاری انتخابات سالم و در چارچوب شفاف قانون و ضوابط مورد قبول است، همچنین، ارتقای امید به نقش آرای مردم در انتخابات و فعال نمودن و مشارکت همه جانبه گروه‌های مرجع سالم و مورد اعتماد مردم نیز می‌تواند مردم را به حضور در صحنه ترغیب کند.
 
وی با اشاره به این که انتخابات، وظیفه و حق مردم است و با عمل، روی خوش، زبان پاسخ‌گو و حضور در جمع‌های گوناگون می‌توان مردم را به‌شرکت در انتخابات تشویق کرد، خاطر نشان کرد: امیدوارم که همه شهروندان به‌طور فعال و گسترده در انتخابات شرکت کنند و نقش مهم خود را در تشکیل مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان به‌خوبی ایفا کنند.
 
انتهای خبر/ تاج‌الدینی 

منبع: بوتیانیوز 
https://armanekerman.ir/vdcg3y9quak9ww4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما