تاریخ انتشار :شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۳
۰
plusresetminus
مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت استان کرمان طی پیامی روز مهندس را به تمامی مهندسان عرصه صنعت و معدن استان کرمان تبریک گفت.
پیام تبریک سازمان بسیج مهندسی صنعت و معدن کرمان

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج مهندسین؛ حجت قاسم‌پور مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان در پیامی پنجم اسفندماه سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را تبریک گفت؛ متن این تبریک در ذیل آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

هُوَ أَنشَأَکُم مِّنَ الْأَرْضِ وَ اسْتَعْمَرَکُمْ فِیهَا

 پنجم اسفندماه، زادروز دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی، روز ملی مهندس نامگذاری شده است. بدون شک نامگذاری روز بزرگداشت وی به‌عنوان شخصیتی نمونه و الگو در مهندسی کهن ایران اسلامی، به‌نام روز مهندس، در راستای توجه به نقش والا و ارزشمند تلاشگران این عرصه است.

امروزه شایستگی و توانمندی مهندسان ایرانی در جهان بر کسی پوشیده نیست و به‌عنوان سرمایه تخصصی کشور، قادرند با بهره‌مندی از توانمندی‌های خود در عرصه‌های علمی و فنی، جامعه را در رسیدن به توسعه همه‌جانبه و پایدار، یاری کنند.

بدیهی است توفیقات به‌دست آمده در حوزه صنعت و معدن استان بویژه مانع زدایی واحدهای صنعتی و معدنی، مرهون نقش‌آفرینی و توانمندی شما مهندسین بسیجی و ارزشمند است که به‌عنوان بازوان پرتوان سازمان، در صف نخست خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داشته و صادقانه و دلسوزانه انجام وظیفه می نمایند.

اینجانب پنجم اسفندماه، روز ملی مهندس را صمیمانه خدمت جامعه بزرگ مهندسین استان بویژه مهندسین بسیجی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان تبریک عرض نموده و از زحمات و تلاش های شبانه روزی شما تقدیر و تشکر می نمایم و از درگاه خداوند متعال برای همه شما و خانواده محترمتان آرزوی سلامت، سعادت و توفیقات روزافزون دارم.

 سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان.

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcjahevhuqettz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین