تاریخ انتشار :شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۳
۰
plusresetminus
مسئول دفتر نهاد رهبری در علوم پزشکی کرمان:

راه رشد کشور از انتخابات می‌گذرد

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: راه رشد کشور از طریق انتخابات می‌گذرد.
راه رشد کشور از انتخابات می‌گذرد
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» حجت‌الاسلام والمسلمین علی عارفی شامگاه چهارم اسفندماه در جشن بزرگ رأی اولی‌ها در ده‌زیار کرمان با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت امام زمان (عج) اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ هزار شهید در کشور برای امنیت و آرامش ما جان خود را تقدیم کردند و امروز خون شهیدان ثمره داده است.
وی افزود: رأی دادن به افراد را باید با شناخت انجام داد و کورکورانه رای دادن به ضرر خودمان و نظام اسلامی است.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: همه باید تحقیق کنیم و مرد میدان و زحمتکش را بشناسیم و بدانیم که بین مردم هست یا خیر.
وی با بیان اینکه راه رشد کشور از طریق انتخابات می‌گذرد، گفت: اینکه دشمن می‌گوید در انتخابات شرکت نکنید یعنی نمی‌خواهد ما به رشد برسیم و پیشرفت کنیم.
عارفی تصریح کرد: نماینده مجلس باید باسواد، با ایمان و زمان‌شناس باشد و جوانان را درک کند و به فکر رفع مشکلات ازدواج و مسکن جوانان باشد.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: وصیت شهید سلیمانی حمایت از ولایت است و امروز پشتیبانی از رهبری و نظام، شرکت در انتخابات است.
بنابراین گزارش، جشن رأی اولی‌ها در ده‌زیار با حضور پرشور جوانان و مولودی‌خوانی در مسجد مقدس حضرت جوادالائمه علیه السلام برگزار شد.
انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcg7y9qnak9ww4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین