تاریخ انتشار :دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۸
۰
plusresetminus
شهردار کرمان از تخلیه آب‌های سطحی معابر کرمان با ۳۰ تانکر سیار و ۱۰۰ پمپ ثابت و سیار خبر داد.
تخلیه آب‌های سطحی معابر کرمان با ۳۰ تانکر  و ۱۰۰ پمپ
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» محسن تویسرکانی شهردار کرمان با اشاره به این‌که از روز گذشته شاهد بارندگی‌های زیادی در سطح استان و شهر کرمان بودیم، اظهار داشت: طی ۲۴ گذشته به واسطه بارش شدید باران در برخی از نقاط کرمان شاهد آب‌گرفتگی‌هایی بودیم.
وی با بیان این‌که شهر کرمان از گذشته با مشکل آب‌گرفتگی معابر در این شرایط جوی روبه‌رو بوده است، گفت: با توجه به تدابیری که از قبل در این ارتباط پیش‌بینی شده بود همکاران ما پمپ‌های ثابتی را در این مناطق نصب کرده بودند تا در هنگام بارندگی آب باران به صورت خودکار به خارج از شهر هدایت شوند.
سرپرست شهرداری کرمان ادامه داد: متاسفانه شب گذشته به دلیل این‌که برخی از شبکه برق شرکت توزیع نیروی شمال استان کرمان قطع شده بود، تجمع آب باران و آب‌گرفتگی را در برخی از نقاط شهر کرمان داشتیم.
وی بیان کرد: برای حل این مشکل شهرداری با ۳۰ تانکر سیار و ۱۰۰ پمپ ثابت و سیار اقدام به تخلیه آب‌های سطحی از معابر کرد، افزود: همکاران ما از روز گذشته در سه شیفت اقدام به تخلیه آب‌های سطحی کردند و این روند ادامه دارد.
سرپرست شهرداری کرمان با بیان این‌که در حال حاضر مشکل خاصی در معابر شهر کرمان نداریم، گفت: خوشبختانه طی این مدت هیچ آب‌گرفتگی که منازل همشهریان را با مشکل مواجه کند، نداشتیم.

تویسرکانی با اشاره به این‌که مشکل آب‌گرفتگی در خیابان میرزا رضا، بزرگراه آیت‌الله خامنه‌ای و انتهای بلوار رضوان داشتیم، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود تا عصر امروز همه این آبگرفتگی‌ها رفع شود.
منبع: تسنیم
انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcb89b80rhbfap.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین