تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۲
۰
plusresetminus
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان:

صنعت‌گران استان کرمان پای کار نظام و انقلاب

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان ضمن دعوت از صنعت‌گران برای شرکت در انتخابات گفت: صنعت‌گران همیشه ثابت کرده‌اند پای کار نظام و انقلاب هستند.
صنعت‌گران استان کرمان پای کار نظام و انقلاب
به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» حسین میجانی در سفر یک‌ روزه به شهرستان جیرفت با بیان لزوم شرکت در انتخابات تأکید کرد: صنعت‌گران به عنوان افسران جنگ اقتصادی که در دوران تحریم و اقدامات ظالمانه دشمن با جدیت و تلاش مظاعف در حال مقابله با دشمن هستند این بار نیز در صحنه انتخابات با حضور حداکثری خود نقش آفرین خواهند بود.

وی انتخابات را نماد مردم‌سالاری دینی در کشور دانسته و گفت: انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری میدانی مهم برای حضور ملت ایران است، که حضور حداکثری مردم در این انتخابات‌، می‌تواند حماسه‌ای پربرکت را رقم زده، پیشرفت کشور را شتاب بخشیده و دشمنان را مأیوس کند.

میجانی با دعوت از ۳۵ هزار شاغل این بخش در شهرک‌های صنعتی استان کرمان افزود : صنعت‌گران استان کرمان ثابت کرده‌اند که همواره پشتیبان نظام و رهبری بوده‌اند و این‌بار نیز با لبیک به ندای مقام معظم رهبری در انتخابات جمعه یازدهم اسفند با حضور حداکثری خود با آرمان‌های امام و شهدا تجدید بیعت خواهند کرد.

انتهای خبر/ طهماسبی

منبع: فارس https://armanekerman.ir/vdccooqso2bq108.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین