تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۱
۰
plusresetminus
منتور بخش انیمیشن رویداد تولید محتوای بسیج گفت: بخش اقتصاد هنر به این رویداد اضافه شده که به درآمدزایی بازی‌ساز کمک می‌کند.
اضافه شدن بخش اقتصاد هنر به رویداد تولید محتوای بسیج
به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان»، حسن اسدی، منتور بخش انیمیشن رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا با اشاره به برگزاری پنجمین دوره برگزاری این رویداد اظهار کرد: با سایر منتورها به بررسی بخش ایده‌های شرکت‌کنندگان رویداد پرداختیم و این دوره را از نظر ایده با دوره‌های قبل متفاوت دیدیم. ان‌شاءالله فردا هم تولیدات نهایی شده و به داوری گذاشته می‌شوند.
 
وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به اینکه در دوره‌های قبل خودم هم شرکت‌کننده بوده‌ام، این دوره ویژگی‌های متفاوتی با سایر رویدادها دارد. یکی این که تعداد شرکت‌کنندگان بالاتر رفته و سن‌شان هم پایین‌تر آمده که نشان می‌دهد استقبال از این رویداد بیشتر شده و محتواها هم نسبت به سال‌های قبل بالاتر آمده است.
 
منتور رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج تصریح کرد: هوا نسبت به دوره قبل بهتر شده و در زمان بهتری این رویداد را درحال برگزاری است؛ پارسال برق‌های سالن به دفعات قطع می‌شد ولی امسال تاکنون چنین مشکلی نداشتیم و این نشان می‌دهد ضمن استقبال بیشتر، برگزاری رویداد هم بهتر شده است.
 
اصلی در پایان گفت: در بخش بازی‌سازی هم یک بخشی اضافه کرده‌اند به نام اقتصاد هنر که در واقع به درآمدزایی بازی‌ساز کمک می‌کند. این خیلی مهم است تا خودشان را بتوانند به چرخه اقتصادی متصل کنند.

انتهای خبر/س
https://armanekerman.ir/vdcf01dyew6dmva.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین