تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۱۵
۰
plusresetminus
مدیرعامل شرکت جوانه رویان کرمان خبر داد:

صادرات سمنوی کرمان به ۱۰ کشور جهان

مدیرعامل شرکت جوانه رویان کرمان گفت: با تولید بیش‌از ۵۰۰ تن در سال، بزرگ‌ترین تولیدکننده سمنو در کشور هستیم و به ۱۰ کشور جهان صادرات داریم.
صادرات سمنوی کرمان به ۱۰ کشور جهان
محمد منجی خاندانی در گفتگو با گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» به عرصه کارآفرینی با رویکرد تلفیق سنت و علم نوین اشاره و عنوان کرد: از سال ۱۳۹۰ محصولات خود را با نام تجاری «جوانه فرد» به بازار عرضه کردیم که اکنون محصول سمنوی ما بیش‌ترین طرفدار را حتی در  کشور خارجی به‌خصوص آمریکا دارد.

وی ادامه داد: با محصول سمنو کار خود را آغاز کردیم زیرا پخت سمنو از دیرباز در خاندان ما رواج داشت، بنابراین با محصولی که بیش‌از هر چیزی با نوع طبخ و مزه آن آشنایی داشتم را شروع کردم و با تجربه بیش‌از سه نسل پخت سمنو به روش سنتی، اکنون یک نام تجاری شناخته شده و معتبر در صنعت غذای سالم هستیم.

مدیرعامل شرکت جوانه رویان کرمان با اشاره به اینکه اکنون با تولید بیش‌از ۵۰۰ تن در سال، بزرگ‌ترین تولیدکننده سمنو در کشور هستیم، گفت: محصولات ما علاوه‌بر بازار داخل به بیش‌تر نقاط جهان مانند آمریکا، کانادا، اروپا، آلمان، انگلیس، بلژیک و کشورهای فارسی زبان و حاشیه خلیج فارس صادر می‌شود.

خاندانی ادامه داد: استفاده از تجربه‌های هر منطقه که شامل فرهنگ‌، آداب و رسوم و سنت‌های آن است، می‌تواند سرنخی برای کارآفرینی، ایجاد کسب و کار و اشتغال‌زایی باشد به‌ شرط آن‌که با علم روز نیز تلفیق شده باشد.

وی با بیان اینکه مدرک دکتری طب مکمل را از دانشگاه مالزی کسب کرده‌ام، گفت: برای پیش‌برد اهدافم در عرصه سلامت خود را با علم روز مسلح کردم و ثمرات آن را در واحد تحقیق و توسعه شرکت به خوبی دیده‌ایم.

مدیرعامل شرکت جوانه رویان اذعان کرد: دیگر محصول مهم ما که سوغاتی کرمان به‌نام قاووت است را تولید می‌کنیم و در این عرصه نیز حرف اول را می‌زنیم، ضمن این‌که تولیدات ما همگی از مواد اولیه بسیار با کیفیت و مرغوب تهیه می‌شوند و در آنها از هیچ ماده افزودنی اعم از رنگ‌دهنده، طعم‌دهنده، شیرین‌کننده و نگهدارنده شیمیایی استفاده نمی‌شود.

خاندانی در پایان خاطر نشان کرد: سمنوی «جوانه فرد» در دیگ‌های مسی طبخ می‌شود که علاوه‌بر رنگ و طعم بسیار مطبوع، هم خواص آن را نیز بیشتر کند هم طعم کودکی را یادآوری می‌کند.

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcfvxdyvw6djya.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما