تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۴
۰
plusresetminus
مدیرکل راه آهن کرمان از رشد سه درصدی مسافران نوروزی خبر داد و گفت: میزان جابه‌جایی مسافر از طریق ناوگان ریلی در ایام نوروز ۴۶ هزار و ۳۹۲ نفر بوده است.
جابه‌جایی۴۶ هزار مسافر نوروزی با ناوگان ریلی
به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» مجید ارجونی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمامی قطارهای مسافری راه آهن منطقه کرمان در این ایام از مبداء ایستگاه سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی کرمان بدون تاخیر به مقاصد تعیین شده عازم شدند.

وی تصریح کرد: به دلیل تقارن آغاز سال جدید با ماه مبارک رمضان، تمامی نمازخانه‌ها و مساجد راه آهن منطقه کرمان به منظور رفاه حال مسافران در آمادگی کامل و در ایستگاه شهید خراسانی شهرستان بم نیز مسافران نوروزی روزه‌داری که هنگام اذان مغرب و عشا وارد این ایستگاه می‌شوند، با پذیرایی چای و خرما روزه خود را افطار می‌کنند.

مدیرکل راه آهن کرمان از رشد سه درصدی مسافران نوروزی امسال نسبت‌به سال گذشته خبر داد و گفت: میزان جابه‌جایی مسافر از طریق ناوگان ریلی این منطقه از آغاز ایام پیک نوروز ۱۴۰۳ تا ۱۳ فروردین، ۴۶ هزار و ۳۹۲ نفر بوده درحالی‌که تعداد مسافر جابه‌جا شده در مدت مشابه سال ۱۴۰۲ به تعداد ۴۴ هزار و ۸۶۷ نفر بوده است.

منبع: ایسنا
انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcgyz9qtak9tq4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما