تاریخ انتشار :شنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۵
۰
plusresetminus
وصیت شهید «حسن حقی‌آبدر»:

راه خود را آگاهانه انتخاب کردم

در وصیت‌نامه شهید «حسن حقی‌آبدر» آمده؛ بدانید که آگاهانه و با درک موقعیت کشور اسلامی و طبق رهنمودهای امام(ره) این راه را انتخاب کردم.
راه خود را آگاهانه انتخاب کردم
به گزارش گروه فرهنگ و شهادت پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان»؛ شهید «حسن حقی‌آبدر» سوم‌ اسفند ۱۳۴۵، در روستايی پيرجل از توابع ‌شهرستان شهربابک به‌دنيا آمد.

وی تا پايان مقطع راهنمايی درس خواند، به عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت، سرانجام در هشتم مرداد ۱۳۶۲، در مهران بر اثر اصابت ‌تركش‌ خمپاره ‌شهيد شد و تاكنون ‌اثری از پيكرش به ‌دست نيامده است.
 
بخش‌هایی از وصیت‌نامه شهید «حسن حقی‌آبدر» را مرور می‌کنیم؛

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

با سلام و نثار درود فراوان محضر مقدس حضرت ولی‌عصر (عج) صاحب‌الامر و نائب به‌حقش حضرت امام خمینی(ره) و شهیدان به‌خون غلطان از صدر اسلام تاکنون و مخصوصا شهدای جنگ حق علیه کفر جهانی و شهدای زنده و اسرای عزیز و خانواده‌های شهیدان و تمامی امت حزب‌الله شهر و روستایم که خود را از آن هر مسلمانی می‌دانم برحسب وجوب چند جمله‌ای به‌عنوان وصیت‌نامه تقدیم رهروان شهیدان و کسانی که این چند سطر به آنها می‌رسد، تقدیم کنم.

پدرم و مادرم و خواهرانم و برادرانم از اینکه نتوانستم فرزندی خوب و برادری خوب در آنجا برای شما باشم من را می‌بخشید امیدوارم با خونم توانسته باشم دل حضرت امام حسین(ع) و زهرا(س) را به‌دست آورده و آنها را شفیع شما قرار دهم مبادا در شهادتم بی‌تابی کنید که انالله و انا الیه راجعون، شما با امام حسین(ع) و دیگر ائمه فرقی ندارید که آنها نور چشمان را فدای قرآن در اسلام عزیز کردند از شما می‌خواهم که پاسدار خون شهیدان راه قرآن در کل تاریخ باشید.

دعا به امام و رزمندگان اسلام را فراموش نکنید و راه امام که همان راه ائمه است را بروید و فریب منافقین کوردل را که هر روز به‌نحوی ظاهر می‌شوند، نخورید، ای ملت شهیدپرور شهربابک و ای دنیا بدانید که آگاهانه و با درک موقعیت کشور اسلامی و طبق رهنمودهای امام خمینی(راحل) و دیگر علمای متعهد دین این راه را انتخاب کردم و از خداوند ممنونم که این سعادت را نصیبم کرده است.

صف‌های نماز جمعه و جماعات و دعای کمیل و توسل و دیگر ادعیه اسلامی را فشرده کنید که سلاح مؤمن دعاست و بدانید که دشمن خارجی و داخلی از این صف‌های فشرده شما می‌ترسد هر وقت بیاد من افتادید بروید و مزار شهیدان و فاتحه‌ای بخوانید. 

ای مردم مسلمان که خود را عاشق کربلای حسینی می‌دانید از رفتن فرزندان خود به جبهه‌ها ممانعت نکنید و این افتخار را نصیب خود کنید بالاخره به‌همین زودی‌ها به کمک خداوند بزرگ و فرمانده جبهه‌های نبرد امام زمان(عج) و بازوان پرتوان رزمندگان اسلام این جنگ به پیروزی نهایی خواهید رسید. 

فردا در صحرای محشر جواب حسین(ع) و زهرا(س) دیگر شهیدان و امامان را چه می‌دهید و در پایان پیروزی رزمندگان و بازشدن راه کربلای حسینی و طول عمر رهبر عزیز انقلاب امام امت و سلامتی روحانیت مبارز و متعهد اسلامی و شفای مجروحین و آزادی اسرای جنگ و شادی ارواح شهدا را از خدای بزرگ می‌خواهم.

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcgxz9qzak9tx4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما