تاریخ انتشار :شنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۱۱
۰
plusresetminus
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان عنوان کرد:

فعالان اقتصادی پای کار آزادی زندانیان غیرعمد

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان گفت: صنایع و معادن می‌توانند علاوه‌بر کمک‌ به آزادی محکومان، در زمینه پیشگیری هم با ستاد دیه همکاری کنند.
فعالان اقتصادی پای کار آزادی زندانیان غیرعمد
به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی راه آرمان و به نقل از روابط عمومی ستاد دیه؛ سیدحجت‌الله موسوی قوام در نشست با مدیران صنایع و معادن استان کرمان، اظهار کرد: کمک برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک به یک نفر نیست بلکه کمک به یک جامعه است.

وی افزود: فعالان اقتصادی و خیران سال گذشته با کمک‌هایی که برای آزادی محکومان جرائم غیرعمد به ستاد دیه استان داشتند، موجب آزادی ۳۱۸ نفر از سطح زندان‌های استان کرمان شدند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان در ادامه گفت: حدود ۵۰ میلیارد تومان برای آزادی تعداد ۲۳۱ مددجوی واجد شرایط غیرعمد استان کرمان نیاز است و این امر با مشارکت تمامی اقشار جامعه خصوصا صنایع و معادن بزرگ محقق می‌شود.

وی اظهار کرد: جشن‌های گلریزان در ۲۵ شهرستان استان  کرمان از روز گذشته (۱۵ فروردین‌ماه) آغاز شده و جشن گلریزان شهرستان کرمان ۱۹ فروردین‌ماه با حضور مسئولان و خیران برگزار خواهد شد.

شماره شبا بانک ملی بنام ستاد مردمی دیه استان کرمان ir۵۹۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۲۰۰۶۰۰۲۶‌۲۰۰۲، شماره حساب ۰۲۰۰۶۰۰۲۶۲۰۰۲ و شماره کارت ستاد ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۰۲ برای دریافت کمک‌های مردم نوع‌دوست در راستای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در نظر گرفته شده است.

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdciruazrt1a5r2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما