تاریخ انتشار :شنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۴
۰
plusresetminus
باشگاه گل‌گهر سیرجان از ورود آزاد بانوان در کنار آقایان برای تماشای بازی این تیم مقابل پرسپولیس تهران در هفته ۲۲ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور خبر داد، درحالی‌که غایبان بزرگ این بازی نیز به احتمال زیاد مشخص است.
بیرانوند و علیزاده غایبان دیدار پرسپولیس و گل‌گهر
به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری «راه آرمان» باشگاه گل گهر سیرجان روز شنبه به هواداران و علاقه مندان بازی مقابل پرسپولیس تهران اعلام کرد که فروش بلیت دیدار حساس هفته بین این ۲ تیم، از ساعت هشت صبح امروز ۱۸ فروردین آغاز شده است.

هواداران برای تماشای این دیدار در ورزشگاه شهید سلیمانی شهر سیرجان می‌توانند با مراجعه به سامانه باشگاه گل‌گهر به آدرس WWW.ticket.ggsport.ir، بلیط بازی مورد علاقه خود را تهیه کنند؛ ضمن آنکه باشگاه گل گهر سیرجان کد تخفیف هواداری را از طریق سامانه WWW.fan.ggsport.ir ارائه می کند.

بیرانوند و علیزاده غایبان بزرگ

تیم های گل گهر سیرجان و پرسپولیس تهران در حالی از ساعت ۱۹ فردا (یکشنبه) مقابل یکدیگر صف‌آرایی می کنند که سرخپوشان پایتخت علیرضا بیرانوند را به عنوان دروازه‌بان شماره یک خود و تیم ملی کشور در اختیار ندارند.

بیرانوند بنا بر اعلام تیم پزشکی پرسپولیس از مچ دست دچار آسیب‌دیدگی شده و احتمال دوری طولانی مدت این بازیکن از میادین ورزشی نیز وجود دارد و احتمال اینکه این دروازه بان بازی این هفته مقابل تیم فوتبال گل گهر سیرجان را از دست بدهد، همچنان وجود دارد.

بیرانوند و علیزاده غایبان دیدار پرسپولیس و گل‌گهر؟/ورود آزاد بانوان به ورزشگاه

در فاصله یک روز مانده به دیدار حساس تیم های فوتبال گل گهر و پرسپولیس، در آن سوی زمین نیز خبرهای خوشی برای سیرجانی ها به گوش نمی رسد، تیم فوتبال گل گهر سیرجان به احتمال فراوان علیرضا علیزاده هافبک خلاق خود را در این بازی حساس در اختیار ندارد.

علیزاده در شرایطی نمی‌تواند تیم خود را در بازی حساس مقابل پرسپولیس تهران همراهی کند که این بازیکن از همسترینگ پا دچار مصدومیت شده و احتمال دارد نتواند تیم خود را در رقابت با تیم دوم جدول رده بندی لیگ برتر کشور همراهی کند.

بیرانوند و علیزاده غایبان دیدار پرسپولیس و گل‌گهر؟/ورود آزاد بانوان به ورزشگاه

تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و پرسپولیس تهران در حالی از ساعت ۱۹ یکشنبه در هفته ۲۲ رقابت های لیگ برتر کشور در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند که سرخپوشان پایتخت با ۴۳ امتیاز در رتبه دوم و سیرجانی ها با ۳۳ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی جام خلیج فارس قرار دارند.

انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcc0xqs02bq0i8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما