تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۸
۰
plusresetminus
رئیس دادگستری شهرستان بافت از کمک خیرین در جشن گلریزان ستاد دیه این شهرستان خبر داد.
کمک یک میلیارد ریالی خیرین در گلریزان بافت
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان رئیس دادگستری شهرستان بافت از کمک خیرین در جشن گلریزان ستاد دیه این شهرستان خبر داد و گفت: کمک خیرین شهرستان در جشن گلریزان ستاد دیه ١ میلیارد و ٦١٥میلیون ریال بوده است.
 
 سجاد علیدادی سلیمانی در جشن گلریزان ستاد دیه در شهرستان بافت که با حضور مسئولان، معتمدین و خیرین و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد، از همراهی خوب خیرین در کمک به ستاد دیه برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد قدردانی کرد.
 
 وی گفت: اصل زندان برای بدهکاران مالی اجتناب‌ناپذیر است و متأسفانه زندانی‌شدن یک نفر بر وی و خانواده او تأثیرات منفی زیادی خواهد گذاشت.
 
علیدادی سلیمانی بیان کرد: یکی از سیاست‌های قوه قضائیه حبس‌زدایی است به‌شرط آنکه خللی در امنیت عمومی به وجود نیاید و به همین دلیل جشن گلریزان شامل زندانیان جرائم غیرعمد است.
 
 رئیس دادگستری شهرستان بافت ادامه داد: در سال گذشته در طول سال مبلغ ۲ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان توسط خیرین، ستاد دیه و شرکت احیا استیل فولاد بافت در سه شهرستان جمع‌آوری شد و تعداد ۴۸ زندانی جرائم غیرعمد و محکومین مالی آزاد شدند.
 
 این مقام قضایی اظهار کرد: امیدواریم در سالی که مزین به «جهش تولید با مشارکت مردمی» شده، در کنار افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی و کارآفرینی از سرمایه‌گذاران باهدف احیای واحدهای صنعتی و تولیدی راکد حمایت شده و شرایط مناسبی در توسعه پایدار شهرستان بافت مهیا شود و باتدبیر مناسب فرصت اشتغال برای جوانان و گروه‌های مختلف جامعه مهیا شده و در کنار آن از بروز ناهنجاری‌ها و تولید بزه جلوگیری شود.

منبع:روابط عمومی دادگستری

​​​​انتهای خبر/م
https://armanekerman.ir/vdchzvnzz23nkxd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما