تاریخ انتشار :شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۶
۰
plusresetminus
درحالی‌که مسئولان سازمان لیگ و رئیس هیأت فوتبال استان کرمان از انتخاب ورزشگاه شهدای مس برای فینال جام حذفی کشور خبر داده‌اند تصاویری از این ورزشگاه منتشر شده که به‌زعم برخی، نشان می‌دهد این ورزشگاه پ‌س‌از ۱۸ سال عملیات عمرانی، حالا حالاها کار دارد.
ورزشگاه میزبان فینال جام حذفی کشور ۹۰ دقیقه تا آماده‌سازی
به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری «راه آرمان» غیر از وعده‌های مختلف مسئولان برای افتتاح ورزشگاه شهدای مس در سال‌های گذشته، پنجم فروردین ماه امسال نیز رئیس هیأت فوتبال استان کرمان اعلام کرد که باوجود گنجایش ۳۰ هزار نفری ورزشگاه شهدای مس و هم‌چنین وعده‌های پیمانکار و شرکت مس برای افتتاح، این ورزشگاه به‌عنوان میزبان فینال جام حذفی کشور در نظر گرفته شد.

 اما باوجود این‌که این مسابقه در روزهای پایانی خردادماه سال جاری برگزار می‌شود تکمیل این ورزشگاه در مدت زمان باقی‌مانده هم‌چنان محل بحث است.

برخی منابع غیررسمی مدعی شده‌اند باوجود تأخیر در افتتاح این ورزشگاه، چمن آن نیز به‌خاطر قارچ‌زدن و تخریب جمع‌آوری شده و پیمانکار درصدد جایگزینی آن است؛ البته مشکلات ورزشگاه شهدای مس محدود‌ به چمن نیست و عملیات عمرانی در بخش‌های مختلف آن در حال انجام است.

عملیات اجرایی ورزشگاه شهدای مس کرمان در حاشیه میدان هفت باغ کرمان از سال ۱۳۸۵ توسط شرکت ملی مس آغاز شد و این پروژه قرار بود پس از ۱۸ ماه به یکی از مجهزترین و بزرگ‌ترین ورزشگاه‌های ایران تبدیل شود؛ وعده‌ای که مسئولان کرمان امیدوارند محقق شود.

حالا درحالی‌که عملیات عمرانی ورزشگاه اختصاصی باشگاه مس کرمان ۱۸ ساله شده هنوز وعده‌های افتتاح در کوتاه‌ترین زمان ممکن به گوش می‌رسد و باتوجه به سوابق پروژه، هنوز خیلی‌ها نگرانند که به افتتاح تا فینال جام حذفی هم نرسد.

البته باید دید که مدیران شرکت و باشگاه مس کرمان در فرصت باقی‌مانده تا فینال جام حذفی کشور، چه تغییراتی در تصویر این ورزشگاه رقم می‌زنند.

ورزشگاه ۳۰ هزار نفری شهدای مس کرمان سال گذشته نیز به‌عنوان میزبان فینال جام حذفی فوتبال کشور انتخاب شده بود اما این ورزشگاه باوجود تمامی وعده‌های مسئولان در سال گذشته نیز افتتاح نشد تا انتقادهای زیادی در استان به‌سمت شرکت مس شکل گیرد.
منبع: ایرنا
انتها یخبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdch-vnz-23nkxd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما