تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۱۰
۰
plusresetminus
امام جمعه شهرستان بم:

ایران از حق طبیعی خود دفاع کرد

امام جمعه شهرستان بم گفت: ایران ۱۰ روز نجابت کرد تا مجامع حرکت صهیونیست‌ها را محکوم کنند، اما آنها سکوت کردند، ما از حق طبیعی خود دفاع کردیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» حجت‌الاسلام قاسم دانشی در اجتماع مردم غیور و شهید پرور بم در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در میدان امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: این پاسخ حق قانونی ما بود و ما از حق طبیعی خودمان دفاع کردیم.

وی با اشاره به شلیک صدها موشک و پهباد از اقصی نقاط ایران اسلامی به سوی اسرائیل غاصب، افزود: این موشک‌ها و پهپادها آسمان کشورهای مختلف را در نوردید و مواضع نظامی اسرائیل غاصب را منهدم کرد.

امام جمعه بم به جنایت صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی اشاره و تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۰ روز نجابت به خرج داد و دست به عکس‌العملی نزد بلکه مدعیان حقوق بشر و سازمان ملل این جنایت اسرائیل غاصب را محکوم کنند، اما آنها کاملاً سکوت کردند و با این سکوتشان از رژیم اشغالگر حمایت کردند.

وی افزود: حملات ماه‌های اخیر رژیم صهیونیستی به مواضع نیروهای مقاومت و در رأس آن‌ها اجرای ترورهای بزدلانه و به شهادت رساندن تعدادی از فرماندهان و مستشاران سپاه پاسداران در کشورهای سوریه، عراق و لبنان حماقتی بود که بهانه‌ای برای تنبیه دشمن خبیث فراهم آورد.

منبع: ایسنا
انتهای خبر/بم https://armanekerman.ir/vdcf1xdyyw6djma.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما