تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۶
۰
plusresetminus
در رقابت‌های بین‌المللی ارشمیدس روسیه:

مدال طلای روسیه به منتخب مردم زرند و کوهبنان رسید

عبدالحسین همتی دانشیار بخش مهندسی نفت دانشگاه شهید باهنر کرمان و نماینده منتخب مردم زرند و کوهبنان موفق به کسب مدال طلا اختراعات روسیه شد.
مدال طلای روسیه به منتخب مردم زرند و کوهبنان رسید
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری راه آرمان به نقل از ندای زرند؛ عبدالحسین همتی دانشیار بخش مهندسی نفت دانشگاه شهید باهنر کرمان و نماینده منتخب مردم زرند و کوهبنان موفق به کسب مدال طلا اختراعات روسیه شد.

این عضو هیئت علمی دانشگاه با همکاری اساتید و پژوهشگرانی از دانشگاه نفت پکن چین، دانشگاه کیل آلمان و دانشگاه اوفا روسیه با ارائه اختراعی با عنوان «فوم پایدار شده توسط نانو ذرات برای ذخیره‌سازی دی‌اکسیدکربن در مقیاس بزرگ در زیرزمین و ازدیاد برداشت نفت» موفق به کسب مدال طلا در مسابقات بین‌المللی اختراعات ارشمیدس روسیه شدند.

در این مسابقه، نمایندگان ۲۲۱ دانشگاه و موسسه از ۲۷ کشور و ۳۵ منطقه فدراسیون روسیه شرکت کردند که حدود ۶۰۰ پروژه و اختراع نوآورانه را به جامعه علمی و فنی عمومی ارائه کردند.

از میان این اختراعات ۲۰۰ مورد از آن‌ها توسط نویسندگان و مخترعین به‌نام و دارندگان پتنت‌های خارجی ارائه شد و کسب مدال طلا درمیان این شرکت‌کنندگان برای ایران بسیار حائز اهمیت NTc۴MTIwNjQ۲YQ؛ مسابقات در کشور روسیه و با حمایت فدراسیون جهانی اختراعات (IFIA) و سازمان مالکیت‌های معنوی WIIPO world Invention Intellectual property Associations و آکادمی علوم روسیه این مسابقات در روزهای ابتدایی فروردین ۱۴۰۳ برگزار شد.

در اختتامیه این مسابقات، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه، از اهمیت این مسابقه و تأثیر آن در اقتصاد دنیا صحبت کرد.
انتهای پیام/ن https://armanekerman.ir/vdcbsgb8grhbaap.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما