تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۵
۰
plusresetminus
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان خبر داد:

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین ایستگاه سرد کشور بوده است.
لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان؛ مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم‌اکنون آسمان استان کرمان کمی ابری تا ابریست، گفت: برای امروز بارش‌ها به‌صورت پراکنده در سطح استان خصوصاً مناطق جنوب غرب ادامه دارد و برای فردا نیز وزش باد، افزایش ابر پدیده غالب جوی است و در ارتفاعات جنوب استان بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست. 
 
 وی گفت:برای امروز و فردا کاهش محسوس دما را در سطح استان داریم و خطر سرمازدگی بیش‌تر در مناطق شمالی بالاخص زرند و شهربابک را داریم لذا هواشناسی هشدار داد که پایش باغات و حصار‌کشی شود. 
 
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در لاله‌زار و سربیژن بارش برف را داشته‌ایم و در لاله‌زار، بم، ریگان، رفسنجان، راین، شهداد، شهربابک، کرمان و کهنوج بارش باران داشته‌ایم که میلنده جیرفت با ۲۸ میلیمتر، ایستگاه جیرفت ۳۴ و انار ۲۱ میلی‌متر بیشترین میزان بارندگی را داشته‌اند.

سلاجقه گفت: در مجموع بارندگی‌های دو روز اخیر در استان کرمان جبالبارز با ۸۸ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را داشته است.

وی افزود: کهنوج در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۵ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله‌زار با دمای یک درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.
 
سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان را هشت درجه سانتی‌گراد اعلام و بیان کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۲ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی گفت: هواشناسی در هفته پیش‌رو از فعالیت سامانه بارشی جدید در سطح استان خبر داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای خبر/کارگرزاده  https://armanekerman.ir/vdcjoyeviuqexxz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما