تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۹
۰
plusresetminus
فرماندار رفسنجان از ارسال ۴۷ ایده از سراسر کشور به دبیرخانه رویداد ملی بسته‌بندی و طراحی محصولات خانگی، صنایع غذایی و صنایع دستی خبر داد.
ارسال ۴۷ ایده به دبیرخانه رویداد ملی بسته‌بندی
به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان»؛ حسین رضایی فرماندار رفسنجان در دیدار با دبیر این رویداد در محل فرمانداری گفت: یکی از مشکلات موجود در حوزه محصولات خانگی و صنایع دستی، بسته‌بندی آنهاست و برای حل این‌ مشکل نیاز داریم که ایده‌های برتر انتخاب شوند.

وی بیان کرد: بر همین اساس رویداد ملی بسته‌بندی و طراحی محصولات خانگی، صنایع غذایی و صنایع دستی از نیمه دوم سال قبل آغاز به‌کار کرد و محورهای این رویداد شامل طراحی و بسته‌بندی صنایع غذایی، صنایع دستی، سوغات، گیاهان دارویی و سایر موارد است.

رضایی خاطرنشان کرد: امیدواریم طرح‌های زیبا، شکیل و متناسب انتخاب شوند و از لحاظ بازاریابی نیز شرکت همگامان رفسنجان هم قرار است از طرح‌های برتر استقبال کنند و از نفرات برتر حمایت‌های لازم را انجام دهند.




حلیمه نورمحمدی دبیر رویداد ملی بسته‌بندی و طراحی محصولات خانگی، صنایع غذایی و صنایع دستی هم در این دیدار ضمن تبریک اعیاد گذشته اظهار کرد: با توجه به اینکه محصولات تولیدی رفسنجان از جمله پسته، مس، پته، قاووت، شیرینی های خانگی و دیگر محصولات همچنان به‌صورت بسته‌بندی سنتی ارائه می‌شود نیازمند ایجاد یک تحول عظیم در حوزه طراحی و بسته‌بندی شکیل و زیبا با برند رفسنجان هستیم.

وی افزود: به همین منظور با ارگان‌های مختلف از جمله سپاه، فرمانداری، شرکت همگامان، اداره میراث فرهنگی، شهرداری و دانشگاه صحبت کردیم تا رویداد ملی برگزار شود.




نورمحمدی بیان کرد: پس از آن با انجمن علوم و فناوری بسته‌بندی ایران مذاکراتی انجام و قرار شد از رویداد ما حمایت کنند و نفرات برتر و برگزیده هم جزو انجمن بسته‌بندی ایران می‌شوند.

زهرا شیبانی دبیر کمیته اجرایی این رویداد هم در این نشست اظهار کرد: رویداد ملی بسته‌بندی و طراحی محصولات خانگی، صنایع غذایی و صنایع دستی کار خود را از شهریور سال قبل آغاز کرد و تا پایان اسفند ماه ۴۷ اثر از استان های تهران، یزد، کرمان و غیره به دبیرخانه این رویداد ارسال و ارزیابی شد.

وی افزود: این رویداد در چهار محور سوغات، محصولات خانگی، گیاهان دارویی و صنایع دستی است و دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی توسط علوم و فناوری بسته‌بندی ایران برگزار می‌شود.

شیبانی خاطرنشان کرد: ۱۷ اردیبهشت در خانه حاج‌آقاعلی رفسنجان اختتامیه رویداد و اعلام نتایج برگزار می‌شود در حوزه محصولات خانگی سه نفر و در حوزه‌های دیگر نیز سه نفر انتخاب خواهند شد.

منبع: خانه خشتی

انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdchwvnzi23nkkd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما