تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۹
۰
plusresetminus
یک تفاهم‌نامه همکاری در استان کرمان امضاء شد؛

تفاهم بین صندوق بازنشستگی شرکت ملی‌مس و بانک تجارت

موافقت‌نامه همکاری بین صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران و بانک تجارت با هدف ایجاد آرامش در میان بازنشستگان و انضباط مالی در صندوق و شرکت های تابعه آن به امضا رسید.
تفاهم بین صندوق بازنشستگی شرکت ملی‌مس و بانک تجارت
به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری راه آرمان به نقل از خانه خشتی؛ این تفاهم‌نامه همکاری طی مراسمی در محل ساختمان مرکزی بانک تجارت میان «احد علیخانی» مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران و  دکتر«هادی اخلاقی فیض آثار» مدیر عامل بانک تجارت به امضا رسید.
به گفته علیخانی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس، هدف از امضای این موافقتنامه همکاری، بیش از هر چیز ایجاد آرامش در دل‌های بازنشستگان و انضباط مالی در صندوق و شرکت‌های تابعه است که از مهمترین اولویت های مدیریت صندوق بازنشستگی می‌باشند و برای تحقق آنها برنامه های جدی در پیش داریم.
وی در ادامه گفت: ما در راستای ایجاد آرامش در دلهای بازنشستگان از محل اعتبارات بانک تجارت و بر اساس این تفاهم نامه خدمات تسهیلاتی ازدواج ویژه فرزندان بازنشستگان محترم صندوق بازنشستگی مس در اختیار بزرگواران  قرار خواهیم داد.
وی با اشاره به اینکه ایجاد انضباط مالی در شرکتهای تابعه  یکی از اهداف مهم در این دوره مدیریتی می باشد و امیدواریم  شرکتهای تابعه از فرصت عملیاتی کردن این تفاهم نامه جهت اجرایی نمودن طرح های توسعه در دست اقدام استفاده کنند.
در ادامه هادی اخلاقی فیض آثار، مدیرعامل بانک تجارت نیز ضمن ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: آنچه که ما تحت عنوان تسهیلات و سایر اشکال تامین مالی از قبیل کارنووام، کالانو و … برای بازنشستگان محترم و شرکت‌های زیر مجموعه قائل به انجام آن هستیم ماحصل تفاهم نامه مشترک با صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران است .
وی در پاسخ به چیستی ضمانت اجرایی این تفاهم‌نامه گفت:«سابقه همکاری بانک تجارت و شرکت ملی صنایع مس عقبه درخشانی است که خود ضمانت اجرایی این تفاهم‌نامه است.»
انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcdnz0fjyt0oo6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما