تاریخ انتشار :شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۴
۰
plusresetminus
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی:

«وعده صادق» نشان داد جنگ‌هراسی در اقتصاد تاثیرگذار نیست

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات «وعده صادق» نشان داد هم هجمه نظامی دشمنان واقعیت ندارد و هم اینکه در موضوعات اقتصادی اثرگذار نیست.
«وعده صادق» نشان داد جنگ‌هراسی در اقتصاد تاثیرگذار نیست
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به عملیات «وعده صادق» گفت: مولفه‌های سیاسی، حوزه‌های امنیتی و موضوعات پیرامون آن در مباحث اقتصادی کشور تاثیر دارد اما مولفه اصلی نیست.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: دشمنان ما در پی سال‌ها علاقه‌مند بودند که بگویند که در موقع وقوع جنگ اقتصاد ایران با مشکلات زیادی روبه‌رو شده و می‌خواستند این موضوع را به شکل اغراق آمیزی بزرگنمایی کنند تا جایی که می‌گفتند حتی نان گیر مردم هم نمی‌آید و مردم باید در صف‌های طولانی نان بایستند.

وی اضافه کرد: دشمنان این موضوع را بارها اعلام می‌کردند که آمریکا آماده حمله است و اگر ایران حتی یک فشنگ به اسرائیل شلیک کند آنها تمام مواضع ایران را می‌زنند؛ این موارد رعب و ترس در مردم ایران ایجاد کرد که بخشی از آن به اقتصاد کشور هم وارد شد به طوری که طبق نظرسنجی‌ها خیلی‌ها نگران مباحث اقتصادی تا امنیتی بودند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: عملیات «وعده صادق» نشان داد که هم هجمه نظامی دشمنان واقعیت ندارد و هم بر موضوعات اقتصادی اثرگذار نیست، پس باید راهکار رفع مشکلات در حوزه اقتصادی را در داخل کشور پیدا کنیم به عبارت دقیق‌تر کلید رفع مشکلات اقتصادی در زمین دیگران نیست و در زمین خودمان است.

پورابراهیمی تصریح کرد: البته تحریم‌ها و تهدیدها به اندازه خودش اثرگذار است اما بخش اصلی مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها و تهدیدها نیست. این چیزی است که عملیات «وعده صادق» نشان داد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات «وعده صادق» این موضوع را ثابت کرد که جنگ‌هراسی در اقتصاد کشور تأثیر زیادی ندارد و عملاً تمامی نقشه‌های قبلی در ایجاد رعب بر بخش اقتصادی کشور را فرو ریخت البته که نمی‌توان تأثیر تحریم و تهدید بر اقتصاد را نفی کرد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/م
  https://armanekerman.ir/vdcguz9qqak9t34.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما