تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۷
۰
plusresetminus
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

مجاهدت‌های کارگران کمتر از حافظان مرزها نیست

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شاید در برخی موارد کار کارگران سخت‌تر و با ارزش‌تر از نیروهایی باشد که در مرزها و پاسگاه‌ها از تمامیت ارضی دفاع می‌کنند.
مجاهدت‌های کارگران کمتر از حافظان مرزها نیست

سردارمحمدعلی نظری پیش از ظهر امروز ۱۱ اردیبهشت ماه در آیین تجلیل از کارگران نمونه سیرجان اظهار کرد: سالیان متمادی درگیر جنگ اقتصادی هستیم و همه کارکنان صنایع در خط مقدم این جنگ هستند.

وی با بیان این مطلب که امروز مجاهدت‌های کارگران کمتر از رشادت‌های نیروهای حافظ مرزها، پاسگاه ها و تمامیت ارضی نیست، گفت: شاید در برخی موارد کار شما سخت‌تر و با ارزش‌تر از نیروهایی باشد که در مرزها و پاسگاه‌ها از تمامیت ارضی دفاع می‌کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: بیش از ۱۴ هزار شهید کارگری در دفاع مقدس داریم و این نشان از همت کارگران در دفاع از تمامیت ارضی کشور دارد.

وی خطاب به کارکنان حوزه صنعت تاکید کرد: تولید را با خلاقیت و ابتکار انجام دهید تا توسعه صنعت کشور رقم بخورد. 

حجت الاسلام عباس مسلمی زاده امام جمعه سیرجان نیز در این آیین گفت: تولید، ستون فقرات یک کشور است و اگر تولید نباشد ایستایی آن مملکت از بین می‌رود و کارگر نیز ستون فقرات تولید است.

وی از نیاز جامعه به کار و کارگر سخن گفت و ادامه داد: جامعه کارگری، بزرگترین خانواده در کل جهان است. ضمن اینکه نگاه به کارگر و اصل کار نباید یکسو و یکجانبه باشد.

امام جمعه سیرجان با بیان این مطلب که بیکاری فسادزاست و برای دفع فساد، نیاز به کار داریم، تصریح کرد: انسان از بیکاری متنفر است و ذاتاً به‌دنبال فعالیت و میل به ارتقا و پیشرفت است.

وی بر ضرورت برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و اقدام برای تولید کار و اشتغال تاکید کرد و افزود: کار و تلاش در عرصه‌های نرم و سخت مهم است و امروزه تلاش در عرصه‌های نرم بسیار مهمتر است.

انتهای خبر/ طهماسبی
https://armanekerman.ir/vdcdnz0fkyt0o56.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین