تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۷
۱
plusresetminus
یادداشت؛

قاسمِ دلها

هوای این روزها،هوای عروج و شهادت است و آسمان شهرمان کرمان،شاهد تمامیتِ حضور مردمانی غیور از سراسر جهان و ایران عزیزمان،شهرمان میزبان اهالی باصفایی است که به قدردانی از همه مردانگی های سردار عزیز، حاج قاسمِ دلها به سمت مزار پاکش می آیند،مزاری که سراسر عشق است،گلزاری که به خود می بالد که سردار مقاومت و ایثار و یارانش را در جوار دارد تا برای همیشه الگویی ناب باشد برای همه ی جهان و جهانیان.
قاسمِ دلها
به گزارش راه آرمان،در این ایام که دلهای همه ایرانیان و نیز تمام مسلمانان متوجه پایتخت مقاومت و خصوصا آرامگاه سردار دل ها است، چند خطی را در رثای این روزها قلم میزنیم.

به نام خدای شهدا،به نام تمام لحظات بیقراری، بیقراری آسمان و هوای شهر کرمان،بیقراری یاران و دوستانی از جنس نور، بیقراری دلهایی پاک و قلب هایی ناب،به نام تمام بالهای عاشق، به نام تمام صداهای آشنا، به نام نور، به نام صبر، به نام ساعت ۱:۲۰ ،به نام فجر،به نام تاریکی شب، به نام هوای گلزار، به نام قرارِ عاشقیِ یار...

به نام حاج قاسمِ دلها و به نامِ قلمی که از شما بنویسد سردار جان،هر چند سخت، هر چند نالایق. لیک، نوشتن از شما و گفتن از شما برایمان کمترین کار است، شمایی که مردِ میدان و میدان ها بوده اید،شما که از جان گذشته اید و به جانان رسیده اید،شمایی که سراسر معنا و معنویت هستید، شمایی که الگوی جهاد اصغر و اکبرید، شمایی که پاسدار انقلاب و ولایت بودید و چه زیبا زندگانی را زیستید، چه عاشقانه و عارفانه در پرتو ثانیه های عمر،تجلی گاه مهربانی و ایثار بودید و همچنان حضورتان سبز است که مصداق *بل احیا عندهم...*  هستید.

آنچنان نام و یادتان در فضای شهر و دل های نه تنها ایرانیان که دوستداران و عاشقانتان در سراسر جهان به نیکی و عشق جای گرفته که دیریست عشق و ایمان و تجلی نورتان،الگویی شده است انکارناپذیر...

دیریست دشمنان از بردن حتی نامتان ترس دارند و تمام تلاششان را بر مخدوش کردن حق گذاشته اند ولی زهی خیال باطل که دل عاشقان به نورِ عشق روشن است و تجلیِ نور،غالب بر فضای تیره و همه ی تاریکی ها.

آری،هوای این روزها،هوای عروج و شهادت است و آسمان شهرمان کرمان،شاهد تمامیتِ حضور مردمانی غیور از سراسر جهان و ایران عزیزمان،شهرمان میزبان اهالی باصفایی است که به قدردانی از همه مردانگی های سردار عزیز، حاج قاسمِ دلها به سمت مزار پاکش می آیند،مزاری که سراسر عشق است،گلزاری که به خود می بالد که سردار مقاومت و ایثار و یارانش را در جوار دارد تا برای همیشه الگویی ناب باشد برای همه ی جهان و جهانیان.

سردار جان! برای همیشه سلامتان می دهیم، سلامی به وسعت تمامِ لاله های سرخ، سلامی به هیبتِ تمامی آسمان ها، سلامی به نورانیتِ لحظه ی عروجتان. به یادتان و بنامتان، برای ولایت و تمدنی که برایش جهاد می کردید خواهیم ماند و به فضل و مدد الهی در راهتان ثابت قدم هستیم.  حاج قاسم جان! حاج قاسمِ دلهای ما باقی خواهید ماند چرا که نور همیشه می ماند و حق همیشه پابرجا خواهد بود....

انتهای پیام/قنبرزهی

  https://armanekerman.ir/vdcdnf0f9yt0s96.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما