تاریخ انتشار :شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۱
۰
plusresetminus
دشمن در جنگ ترکیبی همه توان خود را به کار گرفت تا با تحریک ضد انقلاب به خیال خام خودش نظام را ساقط کند، اما با حضور مردم فتنه خنثی شد.
خنثی سازی فتنه با حضور مردم
به گزارش راه آرمان، انقلاب اسلامی ایران با حضور مردم به وقوع پیوست و با حضور مردم در تمامی سال‌های گذشته تداوم یافت و سال‌به‌سال علی‌رغم دشمنی‌ها و توطئه‌های استکبار قدرتمندتر شده است.

این ادعا در برهه‌های زمانی مختلف قابل اثبات است، چه با ترور انقلابیون و چه با آشوب‌های اوائل انقلاب با عناوین، خلق عرب، و خلق کرد، سنی، شیعه و…که با تحریک و سرمایه‌گذاری صهیونیست‌ها و غربی‌ها با راهبری شیطان بزرگ آمریکا انجام می‌شد تا جنگ صدام علیه ایران هشت سال طول بکشد.
 
در طول بیش از ۴۰ سالی که از انقلاب می‌گذرد هیچ‌گاه توطئه‌های دشمن تمامی نداشته است و هر روز با توطئه‌ای جدید در پی انتقام از ملت ایران بودند و سعی کرده‌اند با نقشه‌های شوم به هر شکلی شده نظام را از بین ببرند یا مشکلات زیادی را برای کشور بوجود بیاورند تا از پیشرفت و الگو شدن انقلاب جلوگیری کنند.
 
در آخرین این توطئه‌ها که دشمن همه توان خود را به کار گرفت تا با تحریک ضد انقلاب و ارازل و اوباش به خیال خام خودش نظام را ساقط کند، اما باز هم این مردم بودند با حضور خود در صحنه نقشه‌های شوم دشمن را خنثی کردند.
 
همه ما به یاد داریم امپراطوری رسانه‌ای استکبار با مرگ یک دختر بنام مهسا چگونه با احساسات برخی از فریب‌خوردگان و البته با همراهی نوچه‌های داخلی خود و غرب‌زدگان به دنبال فتنه‌ای بزرگ بود و موفق شد چندین روز امنیت کشور را مختل کند و آرامش مردم را توسط ارازل و اوباش به‌ هم ریزد.

در استان کرمان که مردمی انقلابی و وفادار دارد نیز در مقاطعی تحت تاثیر رسانه‌های غربی و حضور آشوبگران خساراتی را به اموال‌عمومی مردم و بیت‌المال مسلمین وارد شد، به گونه‌ای عمل کردند تا دشمن امیدوار شود برخی از این فریب‌خوردگان از جمله یک زن موهای خود را در بین جمعیت حاضر در میدان کوتاه کرد و به این شکل از احساسات جوانان و نوجوانان سوءاستفاده کند تا بر آتش فتنه بیافروزد.
 
همه برنامه‌های دشمن به خوبی پیش می‌رفت اما در محاسبات خود اشتباه کرده بودند و لذا به نتیجه نرسید، چون که مردم ایران علاوه بر حمایت از نظام، به اعتقادات خود بیش‌از‌‌پیش پایبند هستند و مخالفان قوانین اسلامی و الهی را هرگز نمی‌بخشد و با حضور مردم استان کرمان و همچنین سایر استان‌ها دشمن در جنگ ترکیبی خود اعم از فرهنگی، سیاسی، اعتقادی، اقتصادی، موفقیت خاصی کسب نکرد و حضور ملت با ایمان تمام نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کرد. مردم در دفاع از قوانین خدا حتی جان خود را می‌دهند.
 
اگر چه قوانین الهی، حلال و حرامش، همه مشروع هستند و هرگز مقبولیت توسط عموم و اکثریت تغییری در حلال و حرام الهی ندارد. با قبول اکثریت مردم نظامی اسلامی بپا شود و حاکمانی که مردم انتخاب می‌کنند موظف‌اند قوانین الهی را پیاده کنند و با هنجارشکنان و آشوب‌گران علیه قوانین الهی مبارزه و از اموال مردم و بیت المال مسلمین، دفاع نمایند.
 
مردم خوب می‌دانند، از تجمعات غیر‌قانونی حتما باید دوری کنند تا آشوب‌گران شناسایی و مجازات شوند، چون گاه مشاهده شده آشوب‌گران و منافقان با برنامه‌های قبلی جدای از تخریب اموال عمومی و خصوصی به ضرب و شتم  مردم و حتی کشتن جوانان اعم از مرد و زن و کودک می‌پردازند تا با آتش افروزی خود جنگ را ادامه دهند و با جریحه‌دار کردن احساسات مردم به تضعیف جمهوری اسلامی روی آورده و با مقصر جلوه دادن نیروهای حافظ مملکت، جنگ داخلی راه انداخته و به خیال خام خود براندازی نمایند.
 
به هر حال هوشیاری می‌طلبد، برخی از افراد ساده لوح و فریب خورده هم گاه تصور می‌کنند این نظام پشتوانه مردمی ندارد. در حالی‌که این آشوبگران و فریب خوردگان در مقابل موج خروشان ملت حامی جمهوری اسلامی ایران چون کف روی آب هستند، یعنی بسیاری از این افراد داخل همین تجمعات هم حامی نظام هستند فقط افراد کمی هستند و لذا با مشت خاک بر چهره خورشید پاشیدن خطاست. مراقب فریبکاری منافقین و نفوذی‌ها باشیم.

منبع: رودبار ما
 
انتهای خبر/پورحیدر https://armanekerman.ir/vdcjxaevtuqetxz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما