تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۷
۰
plusresetminus
امپراتوری دروغ آمریکایی که ابزار اصلی آن رسانه‌هایشان هستند جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده است و امروز وظیفه ما حمایت از این قشر در مقابل دشمن است.
رسانه ابزار اصلی امپراتوری دروغ آمریکایی است
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری راه آرمان، فتنه سال گذشته با شکست روبرو شد چرا که دروغ پردازی‌های رسانه‌های دشمن دیگر اعتباری برای مردم ندارد.
 
امپراتوری دروغ آمریکایی که ابزار اصلی آن رسانه‌های هستند جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده  و امروز وظیفه همه است تا به در مقابل دشمن از جوانان و نوجوانان حمایت کنیم.
 
باید توجه داشت که در اغتشاشات سال گذشته همه دشمنان انقلاب اسلامی به رهبری آمریکا دور هم جمع شده و یک برنامهٔ جامع برای مقابله با ایران طرح کردند که هدف اصلی آن انحراف مردم به‌خصوص جوانان و نوجوانان است.
 
 
 آنان دیگر توان ندارند که بر فکر و اندیشه جوانان ما اثرگذار واقع شوند، چرا که سال گذشته به اندازه کافی دروغ‌پردازی و نیت شومشان بر همگان فاش شد و به همین دلیل می توان گفت که امپراتوری دروغ با شکست روبرو شده است.
 
 
چه شد که دروغ پردازی‌های دشمنان در فتنه سال گذشته با شکست مواجه شد؟ اگر برای پاسخ دادن به این سوال باید بگوییم اگرمی‌خواهیم در مقابل جبهه استکبار ایستادگی کنیم و به عزت و شرف شایسته نظام جمهوری اسلامی برسیم، نیازمند حفظ و تقویت تقوا در رفتار‌های شخصی و عمومی خود هستیم.
 
یکی از دلایلی که باعث شد که امپراتوری دروغ رسانه‌های دشمن با شکست روبرو شود، بصیرت مردم بود چرا که آنان در طول سال‌های گذشته با ترفند‌های دشمن برای ایجاد فتنه در داخل کشور آشنا بودند و هستند و می‌دانند که دشمن از هر دروغی برای ایجاد ناآرامی در کشور بهره می‌گیرد و به همین دلیل اجازه ایجاد توطئه به دشمن داده نشد و خیلی زود، بساط فتنه‌گران برچیده شد.
 
مستکبرین عالم در طول وقایع سال گذشته تلاش داشتند که با دروغ افکنی و شایعه‌سازی، جو امنیتی در کشورمان به وجود بیاورند که در نهایت باعث می‌شد که مردم متضرر شوند، اما دیدیم که با حضور انقلابی مردم در تجمعات ضداستکباری، توطئه‌هایشان برملاء شد و نتوانستند به خواسته‌ها و اهداف خود دست پیدا کنند. 
 
در جنگ ترکیبی علیه ایران، دشمن از تمام ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود برای ضربه زدن به ایران استفاده کرد، یکی از مهم‌ترین ابزارهای دشمن در این جنگ، امپراتوری دروغ بود.
 
انقلاب اسلامی راه سخت و پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته، از دشمنی‌ها، نفاق و تحریم‌های فراوانی عبور کرده و در این راه جان عزیز جوانان خود را فدا کرده‌اند، انقلاب اسلامی به این راحتی به اینجا نرسیده که با چند شعار هنجارشکنانه و سنگ‌پراکنی به تزلزل و سستی بگراید.
 
بایدبدانیم که با چه دشمنی روبه‌رو هستیم و از کجا ضربه می‌خوریم ما باید در فضای مجازی با دشمن‌رو به رو شویم دشمن در این فضا سعی دارد تا جوانان و نوجوانان این مرزوبوم را به انحراف بکشاند چنانچه در سال گذشته بیشترین محور فعالیت دشمنان در فضای مجازی بود به همین دلیل رویکرد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ضروری است.

نویسنده: مهدیه پناهی

انتهای خبر/ م
https://armanekerman.ir/vdchxqnzv23nx-d.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما