تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۰
۰
plusresetminus
یادداشت؛

چرا ترور

اسرائیل در یک مخمصمه بزرگ قرار گرفته است. به همین دلیل بر روی بذرهای شومی که پیش از این پاشیده است، حساب کرده است. آنها از این بذرها برای استفاده‌های تبلیغاتی خود بهره می برند تا مدعی شوند هنوز توان زنده ماندن دارند. ​​​​​​​
چرا ترور
به گزارش سرویس سیاسی راه آرمان، رژیم صهیونیستی همواره ایرانیان را دشمن خود می‌دانسته است. این دشمنی از ابتدای شکل گیری نهضت امام خمینی(ره) در سال 42 تاکنون، شدت یافته است. تلاش برای متوقف کردن انقلاب اسلامی‌از طریق آموزش ساواک و کمیته مشترک ضدخرابکاری و کمک‌های اطلاعاتی به رژیم شاه از جمله اقدامات اسرائیل در این راستا بود. رژیم اشغالگر قدس انقلاب اسلامی‌را به عنوان دشمن درجه یک خود می‌داند. اما چه در گذشته و چه در حال حاضر، این رژیم هیچ وقت توان درگیری مستقیم با ایران را نداشته است.

به همین دلیل درگیری‌های امنیتی و ترورهای هدفمند و آشوبهای اجتماعی را دنبال می‌کرده است.

در کنار این موضوع اشغالگران قدس همواره به دنبال درگیری آمریکا با ایران بودند. اما آمریکا پس از حمله به عراق و افغانستان متوجه شد نمی‌تواند با ایران وارد درگیری مستقیم شود. این اتفاق بعد از شکست‌های رژیم صهیونیستی در جنگ‌های 33 روزه و 22 روزه تشدید شد. آمریکا هم با حذف گزینه نظامی‌علیه ایران به دنبال ایجاد ائتلاف‌هایی از کشورهای منطقه در قالب پیمان ابراهیم و غیره بود. همچنین با تشدید فعالیت‌های براندازانه و جنگ نرم، تغییر رفتار جمهوری اسلامی‌را دنبال می‌کرد. تلاش برای امضای قراردادهایی مانند برجام اقدام دیگر آمریکا بود.

از سوی دیگر  اسراییل همه کار کرد تا ناتوی عربی را علیه ایران شکل دهد، بین ایران و آذربایجان درگیری شود، کشوری به نام کردستان بغل گوش ایران جعل شود و این کشور تازه تاسیس جعلی را به جان ما بیاندازد، بین ایران و عربستان درگیری ایجاد کند. اما همه این اقدامات شکست خورد.

از طرف دیگر تمام هزینه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی از داعش و دیگر گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه نیز با تلاش‌های شهید سلیمانی، به هدر رفت. به اعتراف مقامات آمریکایی داعش با همکاری و همراهی این کشور ایجاد شد و توسعه یافت. در زمان جنگ سوریه نیز رژیم صهیونیستی کمک‌های فراوانی از جمله درمان مجروحان داعش و حمله به رزمندگان مقاومت را در دستور کار خود قرار داد.

پس از عملیات طوفان الاقصی نیز رژیم صهیونیستی،  تمام تلاشش را کرد تا این عملیات فلسطینی را گردن ایران بیاندازد و جامعه جهانی را علیه ایران بشوراند و آنوقت آمریکا را متقاعد کند که به ایران حمله نظامی‌کند.

اما نتیجه غیرقابل انتظار بود. ایران کاری کرد که آمریکا حتی جرات حمله گسترده نظامی‌به حزب الله و انصارالله را نداشت. حتی در عراق و سوریه نیز آمریکا نتوانست اقدام موثری در دفاع از خود انجام دهد. در جهان نیز افکار عمومی‌به شدت اشغالگری صهیونیست‌ها را محکوم کرد.

در چنین شرایطی که اسرائیل در یک مخمصمه بزرگ قرار گرفته است. آنها به شدت گرفتار شده اند و همین الان در کابینه رژیم صهیونیستی درگیری شدیدی است. ارتش این رژیم بدون کمک‌های تروریست‌های سنتکام امکان زیست ندارد. آنها کاملا فهمیده اند که آمریکا حتی توان دفاع از خود را ندارد تا چه رسد به اینکه بخواهد با ایران درگیر شود.

اما این به آن معنا نیست که آنها تلاشی در جهت درگیر کردن ایران با مسائل مختلف نکنند. به همین دلیل آنها تلاش کردند ورشکستان سیاسی را به اقدامات آشوبگرایانه تحریک کنند. اقدامات تروریستی آنها نیز توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) کشف و خنثی شد.

به همین دلیل رژیم صهیونیستی بر روی بذرهای شومی که پیش از این پاشیده است، حساب کرده است. آنها از این بذرها برای استفاده‌های تبلیغاتی خود بهره می برند تا مدعی شوند هنوز توان زنده ماندن دارند.

نویسنده: محمدنعیم رستمی

انتهای خبر/
  https://armanekerman.ir/vdcaoan6w49neu1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما