تاریخ انتشار :جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۵
۰
plusresetminus
خلق حماسه‌های بزرگ و اختراعات عجیب با تحریم‌های گسترده نشان از راهبرد بلند توقف ممنوع برای جهادگران و پیشگامان انقلاب اسلامی است.
توقف برای جهادگران و پیشگامان انقلاب اسلامی ممنوع!
به گزارش سرویس سیاسی«راه آرمان»؛ حضرت آیت‌الله‌خامنه‌ای رهبر انقلاب‌اسلامی فرمودند:  در راه پیشرفت، توقف ممنوع است، خودشگفتی ممنوع است، غفلت ممنوع است، اشرافی‌گری ممنوع است، لذت‌جوئی ممنوع است، به فکر جمع‌کردن زخارف دنیا افتادن، برای مسئولان ممنوع است.

این‌ها و صدها توصیه معظم‌له نشان از درک والای یک رهبر بزرگ الهی که اشراف کامل به محیط پیرامونی و محیط معنوی کارگزاران در حکومت‌اسلامی می‌باشد.

صفات انسان‌های متعهد و مدیران دلسوز و قدم‌گذاران در مسیر جهاد فی‌سبیل‌الله و در مسیر ایجاد تمدن بزرگ‌اسلامی براساس فرمول دین و رویکرد الهی و مکتبی آن این‌که فرمودند: توقف ممنوع دلیل عمده آن به واسطه حرکت‌ذاتی و پرشتاب انقلاب‌اسلامی می‌باشد که امروز شگفتی‌ساز، در سطح جهان شده در عرصه دفاعی امروز ماهواره ثریا با ماهواره برقائم را در فاصله ۷۵۰ کیلومتری جو زمین تزریق کند.

در حوزه دریا و زمین و هوا حرف‌های زیادی برای گفتن داریم اما از آنچه که می‌بینیم و می‌شنویم مهم‌تر انتقال، توسعه و افزایش سنگرهای مقاومت و خطوط مقاومت که به تعبیر کارشناس غربی مثل چکش بر سر اسراییل ایران مرتب فرود می‌آید.

خلق حماسه‌های بزرگ و اختراعات عجیب با تحریم‌های گسترده نشان از راهبرد بلند توقف ممنوع برای جهادگران و پیشگامان انقلاب اسلامی است.

انقلاب‌اسلامی محصول مقاومت ملت شریف ایران و دسترنج قریب به یک قرن مقاومت با رهبری امامین جامعه توانسته مسیرهای صعب‌العبوری را طی و اکنون در نزدیکی‌های قله و برفراز آن درحال آماده‌شدن و تکیه بربلندای تاریخ جغرافیای عالم می‌باشد.

انقلاب‌اسلامی امروز با درک صحیح از وضعیت موجود جغرافیای عالم و شناخت دقیق از نقشه‌های شوم استکبار و شناخت و اشراف کامل از راه‌های پیشرفت در موضوعات مختلف گام‌های خود را مستحکم‌تر از گذشته در راه اعتلای این مرز و بوم برمی‌دارد.


توقف برای انقلابی ماندن، انقلابی عمل کردن، سم مهلک است از این رو این درک راهر انقلابی به خوبی می‌شناسد، که باید پای انقلاب ماند و در راه او تا آخرین نفس ایستاد.

این انقلاب پازل مهمی از انقلاب بزرگ مهدوی و قطع و یقین زمینه‌ساز ظهور امام‌زمان خواهد بود این حرف امام‌خمینی(ره) در دهه ۴۰ است که فرمودند: من ۳هدف دارم پیروزی انقلاب، بیداری اسلامی و زمینه‌سازی برای ظهور امام‌زمان(نقل به مضمون).


تکلیف امروز ما ایستادن پای نظام و انقلاب فارغ از دعواهای حزبی، گروهی، قومی، قبیله‌ای، محلی و منطقه‌ای است چرا که از ابتدای تشکیل انقلاب دستان آلوده برخی خسته‌شدگان از مسیر پرشتاب انقلاب برچهره مبارک انقلاب درحال چنگ انداختن است.

جریان‌های معاند و گروه‌های وابسطه به غرب، دل در گرو آنان بسته و کمر برای نابودی انقلاب و خوب می‌دانند انقلاب‌اسلامی در حال ایجاد تمدن نوین‌اسلامی است و این مسیر هم به حول قوه‌الهی در آینده نزدیک رقم خواهد خورد و نمونه عینی تحولات فلسطین، عراق، یمن، لبنان و حتی در خارج از دایره کشورهای اسلامی است.


نویسنده: تاج‌الدینی

انتهای خبر/ تاج‌الدینی https://armanekerman.ir/vdccs4qs12bq1o8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما