تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۵
۰
plusresetminus
حجت الاسلام حبیب رضا زاده با بیان اينكه یکی از کار‌های برجسته حضرت زینب (س) مساله پرستاری است، عنوان کرد: نقش پرستار در بهبود و درمان بیمار بسیار مهم وموثر است و نگاه مهربانانه پرستار باعث افزایش روحیه امید در بیمار می شود.
نگاه مهربانانه پرستار باعث افزایش روحیه امید در بیمار می شود
به گزارش "راه آرمان،" به مناسبت‌ فرا رسیدن ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار امام جمعه ریگان، فرمانده سپاه، فرماندار و دیگر مسؤلان محلی با حضور در بیمارستان این شهرستان از پرستاران تجلیل کردند.
 
حجت الاسلام حبیب رضا زاده امام جمعه ریگان در جمع پرستاران اظهار کرد:  مردم ما در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، فتنه ها و دفاع از حرم سربلند بیرون امدند و امروز نیز در دفاع از سلامت باید کاری کنیم که آیندگان با مطالعه افتخار آفرینی‌های پرستاران و دست اندرکاران حوزه سلامت احساس غرور کنند.
 
امام جمعه شهرستان ریگان با بیان اينكه یکی از کار‌های برجسته حضرت زینب (س) مساله پرستاری است، عنوان کرد: نقش پرستار در بهبود و درمان بیمار بسیار مهم وموثر است و نگاه مهربانانه پرستار باعث افزایش روحیه امید در بیمار می شود.
 
رضا زاده تصریح کرد: امروزه قدری از اهمیت جامعه پرستاری برای مردم نمایان شد ومردم دریافتند که حضور پرستار تا چه میزان برای سلامت جامعه حائز اهمیت است.
 
وی در خاتمه گفت: حرفه پرستاری در پیشگاه خداوند متعال والا و ارزنده است.
 
انتهای پیام/
 
 
https://armanekerman.ir/vdcg3w9q3ak9xq4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما