تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۵
۰
plusresetminus
دهقانیان گفت: در حوادث اخیر در کشور، بسیج و بسیجیان سینه سپر کردند و از انقلاب و مردم دفاع کردند و تعدادی از بسیجیان نیز به شهادت رسیدند.
در حوادث اخیر بسیجیان سینه سپر کردند
به گزارش راه آرمان، به مناسبت هفته بسیج و پیش از ظهر امروز با حضور امام جمعه ریگان، فرمانده سپاه، رئیس شورای شهرستان، بخشدار گنبکی، معاون اداره آموزش و پرورش شهرستان و بسیجیان يادواره شهدای شهر گنبکی برگزار و در پایان از خانواده معظم شهدا تجليل شد.
 
 سرهنگ مصطفی دهقانیان اظهار داشت: بیشترین شهدایی که تقديم نظام مقدس جمهوری اسلامی شده، شهدای بسیج هستند. 
 
فرمانده سپاه ریگان بیان کرد: در حوادث اخیر در کشور، بسیج و بسیجیان سینه سپر کردند و از انقلاب و مردم دفاع کردند و تعدادی از بسیجیان نیز به شهادت رسیدند.
 
وی در ادامه با بیان اینکه در بحث مهار کرونا بسیجیان جان فشانی کردند، افزود: حجاب بهانه بود و فتنه اخیر طراحی شده از سوی آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی بود.

فرمانده سپاه ریگان با بیان اینکه آمریکا امروز در بدترين شرایط اقتصادی و امنیتی قرار دارد، افزود: امروز دشمن نمی‌خواهد جوان و نوجوانان ما درس بخواند. 
 
وی با اشاره به اینکه دشمنان این عزتی که زنان ما در کشور دارند را نمی خواهند، خاطرنشان کرد: امروز دشمن می‌خواهد این شجاعت از زنان ما بگیرد. 
 
دهقانیان گفت: نگاه ما باید به شهدا باشد و شهدای برای امنيت و آرامش ما جان خود را فدا کردند.
 
 بسیجیان پای کار نظام و انقلاب هستند
 
حجت الاسلام حبیب رضازاده در این مراسم با بیان اینکه هر کس به این نظام پشت کند بدبخت می‌شود، اظهار داشت: راه عزت و سربلندی راه شهداست.
 
امام جمعه شهرستان ریگان با بیان اینکه بسیجیان پای کار نظام و انقلاب هستند، عنوان کرد: مشکل تنش آبی در برخی مناطق شهرستان به همت سپاه و بسیج در حال رفع شدن است.

انتهای پیام /
https://armanekerman.ir/vdciyuazpt1apy2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما