تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۳
۰
plusresetminus
رودبارجنوب، براساس آخرین شاخص‌های ارزیابی کشوری در رتبه‌های پایین در بهره‌مندی از فضای آموزشی قرار دارد و بدون مشارکت خیرین مدرسه‌ساز رسیدن به نقطه قابل قبول میسر نیست.
مدارس رودبارجنوب نیازمند دست یاری خیرین مدرسه‌ساز
 به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان از رودبارجنوب، آمارها می‌گوید وضعیت رودبارجنوب در بهره‌مندی از فضاهای آموزشی گرگ و میش است.
 
اگر چه این شهرستان مسیر سخت برچیده شدن مدارس تخریبی را پشت سر گذاشته اما وجود کلاس های درس با سازه های بومی بیانگر این است که تمام ابرهای سال بر شانه‌های آموزش و پرورش می‌بارد.
 
مسئولان خود نیز اذعان دارند که وضعیت فعلی به تاریخ سنجاق شده و برای اینکه هوایی تازه به روح کسل فضای آموزشی شهرستان بخورد جیبشان خالی است.
 
رئیس آموزش و پرورش رودبار جنوب: خواستار همکاری خیران برای ساخت مدرسه در شهرستان رودبار جنوب شد.
 
مهدی بهرامی گفت: با تدبیر انجام شده تمام روستاها برای آموزش دانش آموزان تحت پوشش کامل قرار دارد و روند آموزش به خوبی در حال انجام است.
 
این روزها مسئولان شهرستانی و استانی برای بهبود این وضعیت چشم امید به کرم خیرین مدرسه‌سازی دوخته‌اند که برای آنها مصداق « رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند » هستند.
 
فردای این سرزمین به دست دانش‌آموزان و بچه‌های این آب و خاک ورق می‌خورد به شرط آنکه انسان‌هایی از جنس خیرین مدرسه‌ساز که هنوز با دلشان بیگانه نشده‌اند و کسی در دلشان به انکار بر نخاسته با ساخت مدرسه‌هایی امن روزهای سرد آموزشی این شهرستان را  گرم سازند.
 
وضعیت فضای آموزشی رودبارجنوب به گواه آنچه که مسئولان عنوان می‌کنند و مشاهدات ما از نقاط مختلف شهرستان بیان می کند، مطلوب نیست و رهایی از این وضعیت به تنهایی از عهده اعتبارات قطره‌ای دولت خارج است.
 
در روستاهای دور افتاده رودبار جنوب استعدادهای زیادی وجود دارد که در صورت سرمایه گذاری در این بخش شاهد رفع بسیاری از مشکلات در منطقه خواهیم بود.
 
رودبار جنوب، در جنوبی ترین نقطه استان کرمان قرار گرفته و دارای روستاهای دور افتاده و متعدد محروم است. این شهرستان در ۳۳۰ کیلومتری جنوب استان کرمان واقع شده است، که آخرین روستای آن تا مرکز شهرستان نزدیک ۱۵۰ کیلومتر فاصله دارد.
 
انتهای خبر/پ
 
 
https://armanekerman.ir/vdcciiqsm2bq1x8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما