تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۷
۰
plusresetminus
همت والای صنعت سرخ رفسنجان برای کمک به سیل‌زدگان؛

حضور گروه جهادی صنعت مس سرچشمه در زاهدان

رئیس مجمع جهادگران استان کرمان گفت: گروه جهادی صنعت مس در زاهدان و روستاهایی که دچار سیل شده‌اند، حضور دارند و همچنین تیم درمانی این گروه جهادی در مناطق شمال زاهدان به فعالیت هستند.
حضور گروه جهادی صنعت مس سرچشمه در زاهدان
محمد پورقاسمی در گفتگو خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ در خصوص حضور گروه‌های جهادی در استان سیستان‌وبلوچستان گفت: گروه جهادی صنعت مس در زاهدان و روستاهایی که دچار سیل شده‌اند، حضور دارند و همچنین تیم درمانی این گروه جهادی در مناطق شمال زاهدان مشغول به فعالیت هستند.

رئیس مجمع جهادگران استان کرمان با بیان اشاره به اینکه خدمات این گروه جهادی از امروز آغاز و تا عصر جمعه ادامه دارد، ابراز کرد: از سوی شرکت ملی صنایع مس ایران و مجتمع مس سرچشمه، پمپ لجن‌کش و کف‌کش خریداری شده است تا بتوانیم آبی که به منازل مردم وارد شده را تخلیه کنیم.

وی بیان کرد: چند کامیون اقلام گرمایشی، پتو، مواد غذایی، کنسروجات، لوازم بهداشتی و آب معدنی خریداری شده که تا امروز عصر به دست ما خواهد رسید و بعد از آن به کمک نیروهای جهادی و با هماهنگی هلال احمر و جهادگران استان سیستان‌وبلوچستان بین مردم توزیع خواهیم کرد.

پورقاسمی با اشاره به اینکه حدود ۱۱۸ جهادگر از استان کرمان در منطقه حضور دارند، خاطرنشان کرد: تعداد ۶۰ نفر جهادگر درمانی و ۵۰ نفر جهادگر پشتیبانی و اجرایی در حال فعالیت هستند که جهادگران درمانی در زمینه دندان‌پزشکی، عمومی، متخصص پرستاری، مامایی و حتی دامپزشکی مشغول به کار هستند.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcfx1dy1w6dmva.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین