تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۸
۲
plusresetminus
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان:

عملیات «وعده صادق» آغاز راه است

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: حملات سپاه آغاز راه است و استکبار جهانی باید بداند که شام تاریک رژیم اشغالگر فرارسیده است.
عملیات «وعده صادق» آغاز راه است
سیدحسین صابری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ ضمن تشر از نیروهای مسلح و به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات «وعده صادق» گفت: حملات صورت گرفته نسبت به رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی، به‌حق، قانونی، تلافی‌جویانه و شادکننده بود.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان با بیان اینکه حملات سپاه پاسداران به اماکن نظامی رژیم غاصب و کودک‌کُش صهیونیست بوده است، ابراز کرد: این اقدام، آغاز راه است و مشت نمونه خروار است؛ استکبار جهانی باید متوجه شود که شام تاریک رژیم جعلی صهیونستی فرارسیده است و این رژیم غاصب به‌زودی از روی کره خاکی محو خواهد شد.

وی عنوان کرد: سرزمین فلسطین ان‌شاءالله آزاد و نماز جماعت به امام مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مسجدالأقصی اقامه و پرچم اسلام به‌دست صاحب اصلی آن خواهد رسید.

صابری خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به تمامی دنیا و حکومت‌های سرسپرده اعلام می‌کند که از خواب غفلت بیدار شوند و موقعیت خود و مردمان خود را به‌خطر نیاندازند و فریب وعده‌های توخالی استکبار را نخورند چراکه صبح پیروزی بشریت نزدیک است.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcizuazzt1a552.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین