تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۳۰
۰
plusresetminus
رئیس اداره گردشگری شهرداری کرمان خبر داد:

برگزاری تور گردشگری برای کودکان در ایام نوروز

رئیس اداره گردشگری شهرداری کرمان گفت: از اهداف شهرداری در نوروز امسال اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان است در این راستا تور گردشگری خاص این گروه سنی برگزار می‌شود.
برگزاری تور گردشگری برای کودکان در ایام نوروز
هادی طالبی‌زاده در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» در خصوص برنامه‌های شهرداری کرمان در راستای گردشگری ایام نوروز گفت: جشنواره بهار در بهار از ابتدای ماه مبارک رمضان تا نهم فروردین هر شب در میدان ارگ کرمان برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: بعد از شب‌های قدر مجدداً جشنواره دیگری از ۱۶ فروردین تا بعد از عید فطر در میدان ارگ برگزار می‌شود، به‌واقع برپایی جشن در میدان ارگ به‌منظور استفاده مردم کرمان و مسافران برنامه‌ها و سپری کردن لحظاتی شاد و معرفی ظرفیت‌های این میدان است.

 رئیس اداره گردشگری شهرداری کرمان افزود: از ابتدای سال جدید تا پنجم فروردین نیز جشن‌هایی در جنگل قائم و در مجموعه پردیسان برگزار می‌شود همچنین یک کارناوال شادی با هدف شادکردن کودکان حاشیه شهر ازجمله شهرک‌ سیدی، بنی‌هاشم و همت با سوارکردن کودکان این محله‌ها بر قطار برنامه‌های شادی را برای‌شان اجرا می‌کند.

طالبی‌زاده با اشاره به این‌که یکی از اهداف شهرداری در نوروز امسال اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان این سرزمین است ،توضیح داد: اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان در نقاط مختلف شهر در قالب ایستگاه‌های متعدد از جمله پارک پدر، مادر، مطهری، انقلاب و گنبد جبلیه اجرا می‌شود.

وی با بیان این‌که برنامه‌های ورزشی، فرهنگی و برپایی تور گردشگری از دیگر برنامه‌های نوروزی است، توضیح داد: گردشگری مقاوم نیز در گلزار شهدا فعال خواهد بود و با در نظرگرفتن ایستگاه‌هایی در آن منطقه افراد می‌توانند سوار بر اتوبوس‌ها شده و مسیرهای مشخصی از جمله امامزاده محمد، بیت‌الزهرا، موزه دفاع مقدس و ... عبور می‌کند.

رئیس اداره گردشگری شهرداری کرمان ادامه داد: در خیابان تجلی، ورودی بازار کرمان ایستگاه تور گردشگری در نظرگرفته شده است تا با عبور از مسیرهای مشخص از جمله موزه‌های شهر کرمان، یخدان مؤیدی، بناهای تاریخی، بازار و ... مسافران و علاقه‌مندان را با شهر کرمان آشنا کنند.

طالبی‌زاده از برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی خبر داد و گفت: این نمایشگاه حدفاصل میدان ارگ و خیابان تجلی برگزار می‌شود همچنین جشنواره بادبادک‎‌ها و برگزاری تورهای گردشگری برای کودکان از دیگر برنامه‌های ایام نوروز است.

وی در پایان گفت: برنامه افطاری ساده‌ و جمع‌خوانی قرآن کریم از دیگر برنامه‌هایی است که در ایام نوروز و به‌مناسبت ماه مبارک رمضان در برخی پارک‌های شهر کرمان برگزار می‌شود.

انتهای خبر/ پسند
  https://armanekerman.ir/vdcbg9b8frhbfwp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین