تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۵
۰
plusresetminus
وصیت شهید «غلام‌رضا پو محی‌آبادی»؛

پیوسته پیرو خط ولایت فقیه باشید

شهید غلامرضا پورمحی‌آبادی در وصیت‌نامه خود آورده است: خواهر و برادر عزیز پیوسته پیرو خط ولایت فقیه باشید که این خط ختم می‌شود به امام زمان (عج) غیر آن‌را باطل است.
پیوسته پیرو خط ولایت فقیه باشید
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان» شهید «غلام‌رضا پورمحی‌آبادی» يكم فروردين ۱۳۴۸، در روستای كوثرريز ماهان از توابع شهرستان كرمان چشم به جهان گشود.
وی تا پايان مقطع راهنمايی درس‌خواند، به عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت. چهارم ‌دی ۱۳۶۵، در ام‌الرصاص عراق به شهادت رسید. پيكر وی مدت‌ها در منطقه برجا ماند و پس از تفحص سال ۱۳۷۴، در شهر محي‌آباد از توابع شهرستان زادگاهش به خاك سپرده شد.

گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهید «غلام‌رضا پورمحی‌آبادی» را می‌خوانیم:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَى مِنَ الْمُؤْمِنِينَ أَنفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ
همانا خداوند می‌گیرد از مومنین جان‌ها و مال‌هایشان را در عوض بهشت را عطا می‌کند. 

سلام بر مهدی قائم آل‌عبا، سلام بر نایب برحقش، سلام بر رزمندگان ظفرمند حق جوی اسلام و شیران روز سلام بر شهدای اسلام،  سلام بر خانواده‌هایشان که چراغ روشن این مملکت هستند.

خواهر و برادر عزیز پیوسته پیرو خط ولایت فقیه باشید که این خط ختم می‌شود به به امام زمان (عج) غیر آن‌را باطل است. روی تک‌تک حرف‌های امام امت فکر کنید و عمل کنید که سعادت دنیا و آخرت در آن‌ها یافت می‌شود خانواده‌های شهدا را احترام کنید که اگر یک روز قلب آنان رنجیده شود قلب امام زمان (عج) رنجیده می‌شود.

توسل به ائمه را هرگز فراموش نکنید و هر چه داریم از ائمه علیه‌السلام داریم که اگر غیر از آن باشد بدانید که رستگاری نیست شاید چند روزی وضع مالی خوب باشد، اما در سرایی دیگر خیلی مشکل است چون شفیع اصلی ائمه است.

پدرم پیوسته صبر و شکیبایی پیشه خود قرار دهید و از خدا بخواهید که قربانی را به نحو احسن قبول کند و دعا کن که خداوند رحمت و مغفرت خودش را بر ما نازل کند.

مادرم هر چند از دست‌دادن فرزند خود، ناراحتی بزرگی است، ولی صبر کردن در چنین مصیبت‌هایی اجری بس بزرگ دارد و من را ببخش که در طول عمر زحمت مرا به‌جان خود خریدی و راحتی را برای من خواستی و در عوض من برای شما چیزی جز زحمت نداشتم و در ضمن از شما خواهش می‌کنم که مرا ببخشید مرا عفو کنید. 

منبع: نوید شاهد کرمان
انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcawon6649neo1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما