تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۲۶
۰
plusresetminus
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان:

طرح جامع حجاب و عفاف در حال آماده‌سازی است

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در خطبه‌های نماز عید فطر گفت: در رابطه با حجاب و عفاف طرحی جامع در کرمان در حال آماده‌سازی است.
طرح جامع حجاب و عفاف در حال آماده‌سازی است
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» صبح امروز نماز پرشکوه عید فطر با حضور مردم کرمان در مصلای امام علی(ع) به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه شهر کرمان برگزار شد.
 
علیدادی در خطبه‌های اول نماز عید فطر با دعوت مردم به تقوای الهی گفت: یک ماه در جبهه جهاد بودیم در این یک‌ماه در سه جبهه در حال جهاد بزرگ بودیم.
 
وی ادامه داد: جبهه اول جنگ با شیطانی که خداوند فرمود که دشمن شماست، در ماه مبارک رمضان خطاها کم می‌شود و مبارزه با شیطان جدی است.
 
نماینده ولی‌فقیه در کرمان افزود: جبهه دوم، مبارزه با دنیا و مظاهر دنیوی است، خداوند در قرآن بیان کرده است که فریب دنیا را نخورید که ظاهری بیش نیست، مطمئناً افرادی که روزه بودند به این موضوع توجه داشتند.
  
علیدادی جبهه سوم جهاد در ماه مبارک رمضان را مبارزه با هواهای نفسانی دانست و گفت: این مبارزه به‌واقع مبارزه با  نفسی که ما را به هلاکت می‌رساند و این یک‌ماه مبارزه با خواهش‌های نفسانی بود همان نفسی که قرآن می‌فرماید که اگر آن‌را رها کنیم ما را نابود می‌کند.
 
وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا در ۱۱ ماه پیش‌رو بتوانیم در این سه جبهه رزمنده باشیم.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های دوم با تشکر و قدردانی از همه افرادی که نماز عید فطر را با شکوه برگزار کردند گفت: برخی از افراد شب تا صبح بیدار بودند تا این نماز باشکوه و امنیت کامل برگزار شود.
 
وی با تاکیدبر این‌که مسئولان استان کرمان به ندای رهبر عظیم‌‌الشان انقلاب پاسخ مثبت دادند، توضیح داد: در رابطه با حجاب و عفاف طرحی جامع در حال آماده‌سازی ‌است، تشکر می‌کنم از مسئولان استان کرمان در لبیک به فرمان حضرت آقا در موضوع حجاب وعفاف، به‌طور خاص از دادستان کرمان تشکر می‌کنم که در میدان است.
 
نماینده ولی‌فقیه در کرمان رعایت تقوای الهی و جلب رضایت خدا پیام دیگر ماه مبارک رمضان دانست و گفت: پیام دیگر ماه رمضان انسجام، همدردی و توجه به هم‌نوع خود است و شاهد این مدعا همان زکاتی لست که امروز توسط مردم پرداخت می‌شود.
 
علیدادی ادامه داد: امروز توجه دیگری در جهان اسلام وجود دارد و آن توجه‌به مردم غزه است، امروز شاهد به خاک و خون کشیده‌شدن کودکان و زنان فلسطین، خیانت به وسیله برخی حکام اسلامی و سکوتی سران اسلامی و همراه نبودن جهان اسلام هستیم.
 
وی افزود: درحالی‌که امام راحل فرموند اگر هریک از مسلمانان ظرف آبی بر اسرائیل بریزد او نابود می‌شود اما امروزه بر سر مردم غزه بمب می‌ریزند و آن‌ها را به خاک و خون می‌کشند و آن‌هایی که مدعی حقوق بشر هستند وقتی به مردم فلسطین و مظلوم عالم می‌رسند سکوت می‌کنند.
 
امام جمعه کرمان در پایان گفت:  امیدوارم هر چه زودتر پیروزی نصیب مردم غزه شود و در آینده نزدیک شاهد نابودی این رژیم جلاد، تروریست و آدم‌کش باشیم و بستر برای ظهور امام عصر فراهم شود.
انتهای خبر/ پسند 
https://armanekerman.ir/vdchivnzv23nkxd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین