تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۳
۰
plusresetminus
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان خبر داد:

پیشرفت ۶۳ درصدی اجرای فیبررسانی روستاهای گلباف

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از اجرای ۵۶ کیلومتری پروژه فیبرنوری در روستاهای نسک و کشیت بخش گلباف خبر داد.
پیشرفت ۶۳ درصدی اجرای فیبررسانی روستاهای گلباف
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان، حسین ساجدی از پیشرفت ۶۳ درصدی پروژه فیبرنوری روستاهای نسک و کشیت بخش گلباف که از بهمن‌ماه ۱۴۰۲ شروع شده بود، خبر داد و گفت: ۳۷ درصد دیگر تا پایان این پروژه مانده است.

ساجدی درخصوص آخرین وضعیت پروژه فیبر افزود: با اجرای این پروژه ان‌شاءالله روستاهای نسک و کشیت تا پایان اردیبهشت‌ماه به شبکه اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا می‌کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان اظهارکرد: این پروژه با چهار اکیپ حفاری در حال انجام است که عمق این حفاری‌ها به‌خاطر سخت‌بودن زمین و عبور از مسیر رودخانه‌ها از یک متر تا چهار متر متغییر بوده و امید است که بتوان ارتباط با کیفیت و پایداری در روستاهای استان ایجاد کرد.

وی هم‌چنین اعتبار اجرای این پروژه را ۱۷ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با اجرای این پروژه روستاهای مسیر به اینترنت پرسرعت همراه دست پیدا خواهند کرد و اهالی و گردشگران این روستاها می‌توانند طعم شیرین فناوری را بچشند.

انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcez78zfjh8eei.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین