تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۴
۰
plusresetminus
به‌علت بارش‌های احتمالی طی روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه؛

مدارس جنوب کرمان به غیر از کهنوج تعطیل اعلام شد

فرماندار جیرفت از تعطیلی همه مقاطع تحصیلی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در جنوب کرمان به‌دلیل بارندگی‌های احتمالی که با جاری‌شدن سیل همراه خواهند بود، خبر داد.
مدارس جنوب کرمان به غیر از کهنوج تعطیل اعلام شد
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» احمد بلندنظر با اشاره به هشدارهای هواشناسی مبنی‌بر بارندگی‌های دو روز آینده که جنوب کرمان بیشتر از سایر مناطق تحت‌تأثیر این سامانه بارشی قرار دارد، اظهار کرد: براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی و هشدارهای مدیریت بحران، سامانه بارشی در روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین در جنوب کرمان و شهرستان جیرفت فعال خواهد شد.

وی از تعطیلی همه مقاطع تحصیلی در سطح شهرستان جیرفت و بخش‌های تابعه خبر داد و افزود: با توجه به احتمال جاری‌شدن سیل، آب‌گرفتگی معابر، ایجاد اختلال در تردد عمومی و جلوگیری از خطرات احتمالی، همه مدارس تعطیل خواهند  بود. 

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان جیرفت هم‌چنین به عشایر و روستاییان نسبت‌به عدم‌تردد در مسیر سیلاب‌ها و مسیل‌ها هشدار داد و گفت: عشایر از اتراق و تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند و هم‌چنین روستاییان در روزهایی که هشدار قرمز صادر شده، با احتیاط تردد کنند.

وی از آمادگی ستاد مدیریت بحران و همه دستگاه‌های امدادرسان خبر داد و افزود: مرخصی همه کارمندان طی دو روز آینده لغو شده است.

مدارس قلعه گنج هم تعطیل اعلام شدند
رئیس آموزش و پرورش شهرستان قلعه گنج نیز از تعطیلی همه مدارس در سطح این شهرستان خبر داد و افزود: با توجه به تجربیات سال‌های گذشته و اعلام ستاد بحران شهرستان همه مدارس در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه پیش‌رو تعطیل هستند. 

سیداسماعیل آفاق حسینی هم‌چنین احتمال آب‌گرفتگی معابر را به‌خاطر اعلام شدت بارش‌ها از دیگر دلایل تعطیلی مدارس عنوان کرد. 
منبع: ایسنا
انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcgqz9qyak9tt4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین