تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۳
۰
plusresetminus
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش:

امنیت در سراسر ایران اسلامی حاکم است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: امروز خداوند را شاکریم که نعمت امنیت در سراسر کشور ما حاکم است.
امنیت در سراسر ایران اسلامی حاکم است
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ صبح امروز مراسم گرامیداشت ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی در محل پادگان۰۵ با حضور نماینده ولی فقیه در استان کرمان، نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری، فرمانده سپاه ثارالله استان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش، فرمانده انتظامی استان، رئیس دادگستری کل استان، دادستان عمومی و مرکز استان کرمان، فرماندار کرمان و جمع دیگری از مسئولان برگزار شد.

امیر سرتیپ امیر غلامعلیان با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه ارتش جمهوری اسلامی ایران از ۲۱ فروردین‌ماه با برنامه‌های متنوع شروع شد و امروز در طلیعه برنامه‌ها رژه باشکوه پیاده و خودرویی را خواهیم داشت، گفت: ۲۹ فروردین‌ماه یادگار ارزشمند امام راحل است که با حکم تاریخی خود که ناشی از بصیرت ایشان بود، این روز را روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نام‌گذاری کردند و ماحصل این اقدام باعث ماندگاری ارتش شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش ادامه داد: ارتشی که نقش اصلی در جلوگیری از تجزیه انقلاب اسلامی داشت و با فرماندهی سپهبد شهید قرنی فعالیت کردند و نقش اصلی در سرکوب فتنه توطئه‌گران داشتند.

وی بیان کرد: حضور ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس، فعالیت در مشارکت‌های اجتماعی و سایر اقدامات این نهاد به‌عنوان بازوی ولایت امروز بر کسی پوشیده نیست؛ امروز ارتش جمهوری اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح به‌چنان بازدارندگی رسیده و در اقتدار و ماندگاری خودش است.

امیر غلامعلیان با بیان اینکه خداوند را شاکریم که در این برهه از زمان و در سایه رهبری امام خامنه‌ای افتخار سربازی برای نظام را داریم، عنوان کرد: قطعاً بازدارندگی که امروز نصیب کشور شده در سایه گوش دادن به تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری توسط نیروهای مسلح است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش خاطرنشان کرد: امروز خداوند را شاکریم که نعمت امنیت در سراسر کشور ما حاکم است؛ هم اکنون یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق در سرحدات مرزی در شمال استان سیستان‌وبلوچستان و سواحل دریای عمان مرزبانی این خاک مقدس را به‌عهده دارند.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdch-vnzm23nkkd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین