تاریخ انتشار :شنبه ۴ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۵
۰
plusresetminus
فرماندار جیرفت گفت: به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر ۴ طرح خدماتی و عمرانی در بخش جبالبارز شمالی شهرستان جیرفت افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری «راه آرمان» از جیرفت، احمد بلندنظر فرماندار شهرستان جیرفت در سومین روز از هفته دولت با حضور در گلزار شهدای بخش جبالبارز ضمن قرائت فاتحه با آرمان‌های شهداء والامقام تجدید میثاق کرد.

فرماندار شهرستان جیرفت به اتفاق بخشدار جبالبارز و جمعی از مدیران ادارات و نهادهای دولتی پروژه آسفالت محور بادام، کنزرک و گردین از توابع بخش جبالبارز شمالی را با اعتباری افزون بر ۴ میلیارد و پانصد میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری رساند.

بلندنظر بیان کرد: همزمان با گرامیداشت هفته دولت پروژه ۴۴ کیلومتری راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۶۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی در ادامه افتتاح طرح‌ها نیز به افتتاح ۲ پانسیون پزشک با زیربنای ۹۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال در مرکز خدمات جامع سلامت شهر جبالبارز اشاره کرد.

فرماندار شهرستان جیرفت مطرح کرد: سه کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال از طرف پنج کیلومتری روستاهای گردین، بادام، کنزرک بخش جبالبارز جیرفت نیز افتتاح شد.

بلندنظر مطرح کرد: ۴ بوستان و طرح هادی در روستای بخش مسکون در ادامه پروژه‌ها با اعتبار ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

احمد بلندنظر فرماندار شهرستان جیرفت و جمعی از مسئولان و مدیران دولتی شهرستان با خانواده شهید محمدرضا صباحی دیدار و گفت‌و‌گو کردند و با اهداء هدیه از خانواده این شهید والامقام تجلیل بعمل آمد.

انتهای خبر/ امیری
https://armanekerman.ir/vdcenp8zfjh8xni.b9bj.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما