تاریخ انتشار :جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۴
۰
plusresetminus
فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق ارتش:

طلیعه بزرگ فرهنگ شهادت، دوران دفاع مقدس است

فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق ارتش گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس طلیعه بزرگ فرهنگ شهادت را رقم زد.
طلیعه بزرگ فرهنگ شهادت، دوران دفاع مقدس است
به گزارش خبرنگار سرویس مذهبی پایگاه خبری «راه آرمان» سرتیپ دوم امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق ارتش در شامگاه پنج‌شنبه ۲۶ مرداد در مراسم یادواره شهدای جبالبارز شمالی و جنوبی شهرستان جیرفت گفت: طلیعه بزرگ فرهنگ شهادت، دوران دفاع مقدس است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق ارتش افزود: محور شهیدان باعث افتخار ملّت غیور ایران اسلامی هستند و در پاسداری از آرمان‌ها جان خود را نثار میهن عزیزمان کردند.

وی بیان کرد: امروزه اگر ما در مسندی قرار گرفته‌ایم و به داشتن آن افتخار می‌کنیم و نوکری مردم را در پیش داریم آن را مدیون خانواده‌های شهداء می‌دانیم.

سرتیپ دوم غلامعلیان اظهار کرد: انقلاب اسلامی با پیروزی خود، نظام دوقطبی جهان را تغییر داد و ایران اسلامی به عنوان قدرت تأثیرگذار در فرآیند کل جهان را رقم زد.

وی ابراز کرد: دشمن عیار ما را در معادلات نظامی می‌داند و در حال حاضر دشمن به وسیله تهاجم فرهنگی وارد عمل شده است و این است که ذهن جوانان ما را به گونه‌ای منحرف کند که مردم را ناامید جلوه دهند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق ارتش مطرح کرد: هدف دشمن تهاجم فرهنگی و تغییر باورهای معنوی مردم در جهت دور کردن جوانان از فرهنگ عاشورا است که هرگز به این باور غلط خود نمی‌رسد.

سرتیپ دوم غلامعلیان عنوان کرد: هرگونه حرکتی که در مقابل دشمن انجام شود جهاد است و مقام معظّم رهبری مدظله العالی جهاد تبیین را به عنوان فریضه عنوان کردند و هر کسی که تریبونی در اختیار دارد باید در این حوزه تلاش کند.

وی در ادامه تصریح کرد: کشور یک صاحب دارد و حضرت آقا با تدابیر دوراندیشانه خود کشور را تضمین می‌کنند و در بیانیه گام دوم انقلاب از جوانان به عنوان مسئولین آینده کشور عزیزمان ایران اسلامی یاد کردند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق ارتش عنوان کرد: امروزه ارتقاء محیط و امیدآفرینی برای مملکت یک وظیفه شرعی و دینی است و این حرکت نظام در دنیا یک حرکت ویژه و صدردصد به نتیجه خواهد رسید.

انتهای خبر/ امیری
https://armanekerman.ir/vdci3qaz3t1app2.cbct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما