تاریخ انتشار :جمعه ۳ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۶
۰
plusresetminus
فرماندار شهرستان جیرفت گفت: ۱۵ هزار و ۵۰ میلیارد ریال طرح در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت در جیرفت کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود
به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری «راه آرمان» از جیرفت، احمد بلندنظر فرماندار شهرستان جیرفت در سخنرانی ظهر امروز قبل از خطبه‌های نمازجمعه گفت: هفته اول شهریورماه مصادف است با شهادت ۲ یار دیرین حضرت امام خمینی (ره)، شهیدان رجایی و باهنر که در گرامیداشت این هفته طرح‌های کلان شهری افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

فرماندار شهرستان جیرفت افزود: شهیدان رجایی و باهنر دولتمردانی بودند که جان خود را فدای نظام و اعتلای انقلاب اسلامی کردند و از شاخص‌های این دولت اطاعت محَض از ولایت فقیه و خدمت بی‌منت به مردم این دیار بود.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم در شرایطی کار را شروع کرد که در بسیاری از امور شاهد کاستی‌ها بود ولی با تکیه بر خداوند متعال و با رهنمودهای مقام معظّم رهبری مدظله العالی کار را با موفقیت شروع کرد.

بلندنظر اظهار کرد: دولت مردمی سیزدهم به دنبال رفع کمبودها و مشکلات جامعه است که تاکنون بحمدالله به خوبی توانسته است گام‌های استوار و خوبی را برای مردم جامعه بردارد.

فرماندار شهرستان جیرفت مطرح کرد: ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت در جیرفت کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

وی ابراز کرد: مسئولان در بین مردم حضور پیدا کنند و مشکلات آنها را رفع و در جهت ایجاد تعامل بیشتر با کار جهادی کوشا و روزنه امیدا را برای مردم زنده نگه دارند.

نماینده عالی دولت در شهرستان جیرفت افزود: در بحث اعتبارات شهرستان جیرفت دومین رتبه را بعد از کلان شهر کرمان دارا می‌باشد و این به نوبه خود یکی از افتخارات عملکردی این دولت است.

وی خطاب به مسئولین گفت: با حضور در روستاها و در میان مردم خدمات دولت و نظام را تشریح کنید و مشکلات آنها را تا حصول نتیجه بررسی کنید.

انتهای خبر/ امیری
https://armanekerman.ir/vdcjtmevxuqetiz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما