تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۷
۰
plusresetminus
حجت الاسلام عرب پور مدیر ستاد اقامه نماز استان کرمان در پیش اجلاسیه نماز در بردسیر گفت: تعامل خانه، مدرسه و مسجد در تربیت نسل آینده بسیار تاثیرگذار است
تعامل خانه، مدرسه و مسجد در تربیت نسل آینده بسیار تاثیرگذار است
رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش در پیش اجلاسیه نماز دانش آموزی که در شهرستان بردسیر برگزار شد در گفتگو با " راه آرمان" مطرح کرد: به لحاظ ارزش و اهمیت موضوع نماز در مدارس، یکی از مهمترین موضوعاتی که در همه عرصه های آموزش و پرورش به ویژه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به خوبی به آن توجه شده ، بحث نماز است. 

وی افزود: شهرستان  بردسیر به لحاظ اقدامات خوبی که در زمینه نماز در سراسر استان و این شهرستان انجام شده به عنوان میزبان این پیش اجلاسیه انتخاب شده است که از طریق شبکه‌های مجازی به خصوص شبکه شاد هم در حال پخش است. 

رضایی بیان کرد: هدف از برگزاری این اجلاسیه ها در سطح کشور و همچنین در سطح استان  اینست که ما به همکاران و اولیاء دانش آموزان اعلام کنیم که در بحث  آموزش و پرورش اول بحث تذکیه و نماز  است و بعد تعلیم و آموزش بنابراین امیدواریم این اجلاسیه ها در توسعه نماز و ایجاد فضایی مناسب برای برگزاری نماز موثر باشد.

همچنین حجت الاسلام عرب پور نماینده ولی فقیه و مدیر ستاد اقامه نماز در استان کرمان در این مراسم گفت: امروز پیش اجلاسیه نماز دانش آموزی برای دانش آموزان استان کرمان در شهرستان بردسیر. برگزار شد و هدف از این پیش اجلاسیه ها این هست که مسئله نماز با عنوان نماز؛ خانه، مدرسه و مسجد، مورد بررسی قرار گیرد. 

وی افزود:  نقشی که این سه مرکز و این سه کانون می‌تواند در تربیت نسل جوان ما با محوریت نماز داشته باشد بسیار مهم و اثرگذار است. 

حجت الاسلام عرب پور بیان کرد: نظرات دانش آموزان و نوشته های آنها پیرامون این موضوع در قالب مقالات جمع‌آوری و به اجلاس کشوری ارائه می شود. 

 مدیر ستاد اقامه نماز در استان تصریح کرد: مسئولان و دانش آموزان نظرات و پیشنهادات و طرحهای خود را در زمینه ارتباط  این سه مرکز مهم؛ مسجد، خانه و مدرسه ارائه خواهند کرد و به طبع این سه مرکز مهم اگر در تعامل با یکدیگر باشند برای تربیت نسل آینده بسیار موثر است. 

در حاشیه این پیش اجلاسیه نمازخانه مدرسه پسرانه شاهد بردسیر نیز با اعتباری بالغ بر ٣۵٠میلیون تومان به بهره برداری رسید. 


انتهای پیام/شاه حیدری https://armanekerman.ir/vdcd9o0fnyt0xo6.2a2y.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما