تاریخ انتشار :يکشنبه ۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۱
۰
plusresetminus
علی رحیمی راد گفت: اداره آموزش و پرورش کرمان همکاری لازم برای تحویل ملک شهرداری در محدوده بازار قلعه محمود را ندارد و تنها راه حل اقدام از طریق مراجع قضایی است.
احیا بازار تاریخی قلعه محمود درگیر دعواهای بین دستگاهی/ مراجع قضایی راهگشای انتقال شهرداری بافت تاریخی
علی رحیمی راد در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص جا به جایی شهرداری منطقه پنج (بافت تاریخی) شهر کرمان به محدوده قلعه محمود گفت: ملک واقعه شده در محدوده قلعه محمود به منظور جا به جایی شهرداری بافت تاریخی متعلق به شهرداری است که در حال حاضر در اختیار اداره کل آموزش و پرورش است.

شهردار منطقه پنج کرمان ادامه داد: بازرسی استانداری جلسه ای تشکیل داد که متأسفانه جهت واگذاری به جمع بندی نرسیدیم و  آموزش و پرورش همکاری لازم را در این زمینه انجام نمی دهد؛ بنابراین قرار بر این شد تا از طریق مراجع قضایی این مسئله را پیگیری کنیم.

وی عنوان کرد: حضور شهرداری در این منطقه می تواند برای محدوده قلعه محمود، تأثیر ویژه ای داشته باشد؛ چرا که ما طرح ویژه ای برای بلوار قلعه محمود داریم و اقداماتی در این زمینه در حال انجام است که این محدوده را به عنوان مسیر پیاده رو و سواره رو که البته غالب آن  پیاده رو است، در نظر بگیریم؛ چرا که در نظر داریم مسیر انسان محور را در این محدوده طراحی کنیم.

رحیمی راد با اشاره به اینکه احیا تکیه، حمام، زورخانه و بازار قلعه محمود مد نظر ماست، عنوان کرد: چنانچه شهرداری منطقه پنج (بافت تاریخی) شهر کرمان در این محدوده مستقر شود، قطعا تأثیر بسزایی دارد.

شهردار منطقه پنج کرمان ضمن اشاره به مطلب فوق خاطر نشان کرد: متأسفانه آموزش و پرورش همکاری نمی کند، در حالی که این ملک متعلق و به نام شهرداری است؛ اما آموزش و پرورش حاضر نیست این ملک را در اختیار شهرداری قرار دهد و مقرر شده است تا از طریق مراجع قضایی اقدام کنیم.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcao0n6049nu01.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین