تاریخ انتشار :شنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۶
۰
plusresetminus
مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد؛

برگزاری مراسم بازسازی واقعه غدیر در ۱۴ شهرستان کرمان

غلامعباس نکونام گفت: در استان کرمان در ۱۴ شهرستان مراسم بازسازی واقعه غدیر برگزار می شود و همچنین در بیش از ۳۵ نقطه مراسم خطبه خوانی و جشن غدیر برگزار می شود.
برگزاری مراسم بازسازی واقعه غدیر در ۱۴  شهرستان کرمان
غلامعباس نکونام در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه جهت برگزاری و اجرای هر چه بهتر برنامه ها در دهه امامت و ولایت و عید بزرگ غدیر، جلسات هماهنگی ستاد غدیر استان برگزار شد، گفت: اجتماع بزرگ بانوان علوی، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، راهپیمایی و پیاده روی خانوادگی، برگزاری نمایشگاه مختلف در شهرستان ها، برگزاری مراسم خطبه خوانی غدیر، برگزاری مراسم جشن ازدواج آسان، برگزاری سفره اطعام علوی و همچنین برگزاری مراسم بازسازی واقعه غدیر از جمله برنامه های برنامه ریزی شده بود.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: با همکاری ستاد بزرگداشت غدیر استان، جلساتی متعددی برگزار و هماهنگی های لازم با نهادها و کمیته های مردمی به عمل آمده و اکثر برنامه ها و جشن ها با محوریت مردم برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه حدود هفت سال است که سپاه و بسیج استان در عرصه بازسازی واقعه غدیر حضور جدی داشته است، عنوان کرد: به منظور برگزاری مراسم های عید بزرگ غدیر، هنرمندان دلسوز، بسیج هنرمندان و مردم و عاشقان مولا امام علی علیه السلام، سازمان ها و نهادها و به ویژه هیات های مذهبی و تعزیه خوانی همکاری داشته اند.

نکونام ابراز کرد: در استان کرمان در ۱۴ شهرستان مراسم بازسازی واقعه غدیر برگزار می شود و همچنین در بیش از ۳۵ نقطه مراسم خطبه خوانی و جشن غدیر برگزار می شود.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد: اکثر نهادها، ادارات، سازمان ها و کمیته های مردمی و هیات های مذهبی به منظور برگزاری هر چه بهتر مراسم های عید غدیر با ما همکاری داشته اند و جا دارد از همکاری و مساعدت فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و سایر همکاران تشکر و قدردانی داشته باشم.

انتهای پیام/م
  https://armanekerman.ir/vdcdzj0fsyt0xx6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین