تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۳۸
۰
plusresetminus
مولوی عبیدالله شهیکی با بیان اینکه امام حسین علیه السلام درس ایثار و شهادت را به ما داد، گفت: همه مسلمانان شیعه و اهل سنت راه پیامبر(ص) و امام حسین علیه السلام را ادامه خواهند داد.
سیدالشهدا(ع) درس ایثار و شهادت را به ما داد/ آحاد مسلمانان راه امام حسین(ع) را ادامه می دهند
مولوی عبیدالله شهیکی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن عرض تسلیت ایام عزای اباعبدالله و یاران با وفای ایشان و با تأکید بر اینکه امام حسین علیه السلام زبان جاوید و زنده است، گفت: ایشان همواره برای تحقق اهداف اسلام جهاد کرده اند.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج ادامه داد: شهادت امام حسین علیه السلام نه تنها حادثه مهمی در تاریخ اسلام است؛ بلکه این اتفاق، حادثه مهمی در تاریخ جهان است.

وی با تأکید بر اینکه محبت اهل بیت علیه السلام در قلوب، رگ و ریشه ماست، عنوان کرد: برای شهادت مظلومانه و دردناک جگر گوشه رسول خدا(ص)، امام حسین علیه السلام زمین و آسمان گریست.

مولوی شهیکی با اشاره به اینکه روایت های بسیار زیادی در خصوص فضائل امام حسین علیه السلام وجود دارد که زبان ما قاصر است از بیان کردن آنها، ابراز کرد: یزید مدیر فاسد و ناکارآمدی بود و امام حسین هدف از قیامشان این بود که با این مدیر فاسد برخورد کند.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج افزود: این مهم برای همه مسئولان کشورهای اسلامی درسی است که اگر جایی مدیر فاسدی باشد باید با آن مدیر فاسد، حسین وار برخورد کنیم.

وی اظهار کرد: امام حسین علیه السلام می دانستند که یزید انسان فاسقی است و برای آنکه پیشوای مسلمانان باشد، اهلیت ندارد و می دانستند در این مسیر که می روند، فراز و نشیب بسیار زیادی وجود دارد؛ اما ایشان مسیر خود را ادامه دادند و با خانواده، اهل بیت عیه السلام و یاران خود قیام کردند.

مولوی شهیکی تصریح کرد: امام حسین علیه السلام زمانی که به نماز می ایستند، دشمن به ایشان و یارانشان حمله می کنند و یاران امام در حمله دشمن شهید می شوند و این درس مهمی به همه مسلمانان شیعه و سنی است که هیچ گاه نباید نماز ترک شود و این پیام بسیار مهمی است.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج با بیان اینکه امام حسین علیه السلام درس ایثار و شهادت را به ما داد، خاطر نشان کرد: همه مسلمانان شیعه و اهل سنت راه پیامبر(ص) و امام حسین علیه السلام را ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcjyoevxuqe8az.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین