تاریخ انتشار :جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۹
۰
plusresetminus
حجت الاسلام عامری گفت: راهپیمایی سراسری، خودجوش ایرانیان در ۹ دیماه ۸۸، آب سردی بود بر آتش فتنه فتنه گرانی که دست در دست شیطان، به رقص و پایکوبی در عاشورای حسینی برخاسته و حرمت شکنی های خود را تا به آتش کشیدن خیمه های نمادین اهل بیت (ع) پیش برده بود.
حماسه ۹ دی آب سردی بر آتش فتنه گران بود
حجت الاسلام کاظم عامری در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی، افزود: انقلاب اسلامی ایران، در فرآیند آغاز- تثبیت- تداوم و تکامل خود، تجربه های بسیاری را به ذهن تاریخی جهان معاصر عرضه داشته است.
 
وی افزود: این نهضت عظیم اسلامی، هرچند در همان آغاز راه، جنگ سخت تحمیل شده از سوی استکبار جهانی و حزب بعث صدام، را به برکت خون شهیدان راه اسلام و رشادت زنان و مردان این سرزمین، با پیروزی به پایان برد اما بلافاصله شاهد ائتلاف شوم و شیطانی دشمنان خارجی و مزدوران داخلی آنان در سطوح مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، عقیدتی و...بوده است.
 
امام جمعه شهر زنگی آباد بیان کرد: حاصل این پیوند خواسته یا ناخواسته اما نامبارک، در سال ۸۸ آن بود که چهره دو رنگ استکبار و استعمار با آن جنگ نرم ناتمام شان و اهالی دو روی آن فتنه رنگی با این رمز نامبارک تقلبشان به ائتلافی دلخواه رسیدند.
 
وی خاطرنشان کرد: به برکت رهبری حکیم فرزانه انقلاب و به یُمن بصیرت الهی مردم آگاه و انقلابی این سرزمین، آن ائتلاف شوم شیطانی نه به کف خواسته هایشان (ابطال انتخابات) و نه به سقف خیال های خامشان (عبور از مردمسالاری دینی، ولایت فقیه و اصل نظام جمهوری اسلامی) نرسیدند.
 
حجت الاسلام عامری عنوان کرد: راهپیمایی سراسری، خودجوش ایرانیان در ۹ دیماه ۸۸، آب سردی بود بر آتش فتنه فتنه گرانی که دست در دست شیطان، به رقص و پایکوبی در عاشورای حسینی برخاسته و حرمت شکنی های خود را تا به آتش کشیدن خیمه های نمادین اهل بیت (ع) پیش برده بود.
 
 
وی تصریح کرد: حماسه ۹ دي ماه ملت ايران با همه تحليل‌ها و بررسي‌ها يك نكته مهم داشت و آن اين است كه نشان داد مردم فهيم ايران همچنان زنده و بيدار و پا در ركاب و آماده اطاعت از ولي خود در صحنه حضور دارد و دست از آرمان‌هايش بر نخواهند داشت.
 
امام جمعه شهر زنگی آباد خاطرنشان کرد: مردم در ۹ دي ماه سال ۸۸ در يك حضور به ياد ماندني خواسته و اعتقادات خود را يك بار ديگر بيان كرد و از يك امتحان بسيار دشوار سربلندانه بيرون آمد.
 
وی اضافه کرد: بايد دانست كه دشمنان نظام و انقلاب لحظه‌اي دست از دشمني برنخواهند داشت، لذا بايد با بصيرت و درك انقلابي، حوادث و اتفاقات و حضوري مداوم و گسترده با نگاه به سرچشمه معارف ولايت و رهبري راه را همچون گذشته گم نكنيم تا كشتي نجات ملت‌ها را با گذر از طوفان‌ها و موج‌هاي خطرناك به ناخداي اصلي آن حضرت بقية‌الله الاعظم (عج) بسپاريم.

انتهای پیام/زنگی آبادی 
https://armanekerman.ir/vdcfxydyew6dmva.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما