تاریخ انتشار :جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۴
۰
plusresetminus
کارشناس سیاسی گفت: مسئله اصلی در این فتنه اخیر از بین بردن بنیه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دینی کشور بود و لازم است،خواص جامعه برای خنثی سازی فتنه ها با تبیین و روشنگری دشمن را در رسیدن به اهداف شوم و پلید خود ناکام بگذارند.
هدف دشمن در فتنه اخیر حمله به بنیه های انقلاب اسلامی بود/ راه مقابله با توطئه دشمن حفظ وحدت و روحیه مقاومت است
علی صالحی کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در رابطه به حوادث اخیر کشور گفت: ایستادگی ملت ایران در مقابل فتنه گران داخلی و خارجی هزینه دارد و ۴۴ سال است که قدرت های مستکبر جهان بر علیه ایران توطئه کرده اند و ایران روز به روز در حال پیشرفت است و حضور مردم در روز مبارزه با استکبار جهانی حسن ختام تمام این فتنه هاست.
 
وی تصریح کرد: دشمن در واقع از روحیه و مکتب ایران قوی هراس داشته و نمی تواند جوان ایرانی را موفق ببیند و با طراحی اغتشاشات و اعتراضات خیابانی سعی دارد مردم و مسئولان را مقابل هم قرار داده و انرژی و توان جوانان و مسئولان را کاهش دهد.
 
این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: بارها گفته ایم که هر کجا مسئولان سخن رهبر معظم انقلاب را گوش کردند در آن زمینه همچون زمینه های دفاعی و نظامی پیشرفت کردیم اما در حوزه فرهنگی کم کار کردیم.
 
وی اضافه کرد: حفظ روحیه و مقاومت تنها راه‌حل مقابله با دشمن است، مردم و مسئولان باید همگی دست به دست هم داده و با اتحاد و انسجام در راستای ایران قوی گام برداشته و با اتخاذ تصمیم و سیاست های مناسب و اجرای آنها توسط مسئولان توطئه های دشمنان را خنثی کنند.
 
کارشناس سیاسی اضافه کرد: امام به ما فهماند که دعوای ما با غرب دعوای حق است با باطل! دعوای عدالت است با ظلم! در این دعوا شیطان از هیچ تلاشی برای غلبه بر جبهه حق دریغ نخواهد کرد.
 
وی خاطر نشان کرد: آحاد جامعه باید در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های بدخواهان نظام اسلامی کار و تلاش شبانه روزی را سرلوحه امور خود قرار دهند و سهل انگاری، غفلت و تنبلی از هیچ مدیر و مسئولی پذیرفته نیست و همه باید در جهت آبادانی میهن اسلامی و تحقق آرمان‌های امام راحل، شهدا و منویات مقام معظم رهبری مشارکت کنند.
 
وی در پایان گفت: مسئله اصلی در این فتنه اخیر از بین بردن بنیه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دینی کشور بود و لازم است،خواص جامعه برای خنثی سازی فتنه های احتمالی بیش از گذشته آماده باشند و با تبیین و روشنگری دشمن را در رسیدن به اهداف شوم و پلید خود ناکام بگذارند.
 
انتهای پیام/پ
https://armanekerman.ir/vdcdkz0fsyt0so6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما