تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۰
۰
plusresetminus
فرمانده سپاه جیرفت عنوان کرد:

دهه فجر عطرآگین به جهاد تبیین و نشاط اجتماعی

فرمانده سپاه جیرفت گفت: ویژگی شاخص دهه فجر، در آستانه ۴۴ سالگی، جهاد تبیین، خدمت‌رسانی، نشاط اجتماعی برای ایران استوار است.
دهه فجر عطرآگین به جهاد تبیین و نشاط اجتماعی
محسن نسب امیری در مصاحبه با خبرنگار اجتماعی «راه آرمان» از جیرفت، ضمن تبریک ایام‌الله دهه‌فجر گفت: برای گرامیداشت دهه‌فجر برنامه‌های باکیفیتی برنامه‌ریزی شده است که رویکرد این برنامه‌ها، جهاد تبیین، روایت پیشرفت، جهاد خدمت‌رسانی و امیدآفرینی، نشاط اجتماعی با شعار ایران استوار ۴۴ سال افتخار است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت، درخصوص دست‌یابی به فضاسازی تبلیغی، اطلاع‌رسانی و اقدامات رسانه‌ای، افزود: طرح‌های نصب بنر، ارسال پیامک، انتشار بروشور، تهیه خبر، درج خبر در خبرگزاری، پایگاه‌های خبری و نشریات و همچنین پخش نماهنگ با محتوای انقلابی برنامه‌ریزی شده است.
 
نسب امیری ضمن مهم ارزیابی کردن تولید و انتشار محتوای تبلیغی، بیان کرد: تولید محتوای دیجیتال و چندرسانه‌ای شامل محتوای صوتی، تصویری و نوشتاری به همراه تهیه کلیپ، طراحی پوستر، تهیه دلنوشته در دستور کار قرار دارد.
 
وی درخصوص انتقال و اطلاع‌رسانی دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: برای انتقال و اطلاع‌رسانی دستاوردهای انقلاب اسلامی، در ایام‌الله دهه‌فجر برای برپایی نمایشگاه و ایستگاه‌های فرهنگی دستاوردهای انقلاب به همراه برگزاری نمایشگاه عکس دستاوردهای انقلاب در فضای مجازی برنامه‌ریزی شده است.
 
فرمانده سپاه جیرفت با اشاره به اولویت‌های ایام‌الله دهه‌فجر، خاطرنشان کرد: برگزاری نشست روشنگری و جهاد تبیین بازخوانی جنایات رژیم پهلوی و همچنین برگزاری یادواره شهدای محله‌ای، برگزاری یادواره خانگی شهدا و برگزاری یادواره شهدا آبروی محله را جزو برنامه‌های اولویت‌دار دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان جیرفت است.
 
سرهنگ نسب امیری، مردم را ولی‌نعمت و صاحب انقلاب اسلامی دانست و گفت: خدمت‌رسانی به مردم در مناطق هدف و محروم در قالب اردوهای جهادی به‌همراه افتتاح پروژه های آبرسانی در جهت تحقق هدف «جهاد خدمت‌رسانی» خواهد بود.
 
وی نواختن زنگ انقلاب در مدارس را زمینه‌ساز شور و نشاط اجتماعی انقلابی بین دانش‌آموزان، ارزیابی کرد و افزود: باتوجه به برنامه‌های دهه فجر، زنگ انقلاب در تاریخ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ در دو مدرسه دخترانه و پسرانه با حضور مسئولان ادارات و همچنین کلیه مدارس شهرستان جیرفت نواخته شد.
 
محسن نسب امیری ضمن اشاره به برپایی محفل شب شعر انقلاب در سالن شهید مداحی‌پور در تاریخ ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ اظهار کرد: در راستای عمل به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند «زنده نگهداشتن یاد شهدا، کمتر از شهادت نیست»، دیدار با خانواده شهدا و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا همراه با غبارروبی گلزار شهدا، در صدر برنامه‌های دهه فجر شهرستان جیرفت است.
 
فرمانده سپاه شهرستان جیرفت هماهنگی مدیران ادارات برای دست‌یابی به اهداف عالیه انقلاب اسلامی را ضروری دانست و گفت: کارگاه افزایش جمعیت با حضور کنشگران طرح (ایران جوان بمان) و همچنین مدیران شهرستانی در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان جیرفت برگزار شد.
 
وی با اشاره به مطالبه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اهمیت افزایش میزان مطالعه و کتابخوانی در سطح جامعه، بیان کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی (صعود چهل ساله) در تاریخ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ بصورت مجازی برنامه‌ریزی شده است.
 
محسن نسب امیری برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب را برای افزایش نشاط اجتماعی، مهم ارزیابی کرد و گفت: در ایام الله بهمن ۱۴۰۱ نمایشگاه صنایع دستی و غذایی به همراه دستاوردهای انقلاب اسلامی در حسینیه شهدای جیرفت برگزار شد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت، حضور سازمان یافته بسیجیان در نمازجمعه را جلوه‌گر شکوه و عظمت و پشتیبانی از آرمان‌های انقلاب اسلامی معرفی کرد و افزود: حضور سازمان‌یافته بسیجیان همراه با برگزاری میقات صالحین در تاریخ ۲۱ بهمن در نمازجمعه در مصلی بزرگ پیامبر اعظم (ص) جیرفت برنامه‌ریزی شده است.
 
وی به حضور گسترده مردم در برگزاری جشن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و اظهار کرد: برنامه‌های مردمی جشن ۴۴ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی در کلیه مساجد و محلات همراه با بانک تکبیر و نورافشانی برای ۲۱ بهمن خواهد بود.
 
فرمانده سپاه جیرفت در پایان به راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن بعنوان برنامه شاخص حضور گسترده مردمی اشاره کرد و گفت: همزمان با برگزاری راهپیمایی گسترده یوم‌الله ۲۲ بهمن، اجرای پاتوقی گروه سرود در چهار راه بسیج برنامه‌ریزی شده است.
 
انتهای خبر/ فاریابی
https://armanekerman.ir/vdcayun6a49nem1.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما