تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۴
۰
plusresetminus
امام جمعه جیرفت گفت: هرچند جیرفت، قبل از انقلاب محروم بود ولی اکنون زمینه رشد استعدادها با دسترسی به مراکز علمی و دانشگاهی فراهم است.
انقلاب زمینه‌ساز رشد استعدادها در دانشگاه شد
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «راه آرمان» از جیرفت، حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم در مراسم نواختن زنگ انقلاب در هنرستان فنی و حرفه‌ای جیرفت ضمن تبریک میلاد امام جواد (ع)، ۱۲ بهمن و آغاز دهه فجر گفت: گسترش مراکز علمی، یکی از جهاتی است که انقلاب، زمینه آن را فراهم کرده است.
 
امام جمعه جیرفت با اشاره به وجود استعدادهای فراوان در روستاها، افزود: متاسفانه قبل از انقلاب، در روستاهای شهرستان جیرفت مدرسه‌ای برای تحصیل دانش آموزان وجود نداشت ولی اکنون به برکت انقلاب اسلامی، زمینه‌ی رشد استعدادها فراهم شده و دانشگاه در دسترس عموم مردم است.
 
حجت الاسلام تارم به خدمات گسترده جهاد سازندگی در اوایل انقلاب اشاره کرد و گفت: در گذشته اغلب خانه‌ها، کپری و تمامی روستاها فاقد آب، برق، جاده مواصلاتی بودند که اوایل انقلاب با تلاش جهاد سازندگی، خدمات گسترده‌ای به روستاها داده شد.

 
وی اظهار کرد: متاسفانه اکنون برخی درصدد هستند که دستاوردهای انقلاب را نادیده بگیرند و درمورد ارزان بودن کالاها در گذشته صحبت می‌کنند که در پاسخ باید گفت هرچند کالاها قیمت پایینی داشتند ولی مردم برای تهیه مایحتاج اولیه زندگی هم پولی نداشتند.
 
امام جمعه جیرفت به احتیاج کشور در گذشته به حضور پزشکان پاکستانی و بنگلادشی در ایران اشاره کرد و گفت: امروزه میزان پیشرفت‌های علمی و پزشکی ایران باعث بُهت و حیرت همگان شده است و در زمینه‌های پهپاد، پزشکی و مهندسی درحال صادرات نیروی متخصص هستیم.
 
انتهای خبر/ فاریابی
https://armanekerman.ir/vdcaiun6a49nee1.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما