تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۵
۰
plusresetminus
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری پاسخ داد:

رعایت حجاب و عفاف چه آثاری در جامعه دارد؟

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگویی به تشریح آثار رعایت حجاب در جامعه پرداخت.
رعایت حجاب و عفاف چه آثاری در جامعه دارد؟
حجت‌السلام و المسلمین امان‌الله علیمرادی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ با تأکید بر این‌که توجه به حجاب و عفاف یک حکم و قانون الهی است، گفت: این مقوله مهم برای سلامت و سعادت افراد و جامعه است و همچنین رعایت آن در تنظیم زندگی سعادتمند بسیار موثر است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در خصوص اثرات رعایت حجاب و عفاف در جامعه عنوان کرد: استحکام خانواده و سست نشدن ارزش‌های متعالی انسانی و الهی در جامعه و خانواده از جمله آثار رعایت حجاب است.

وی با بیان این‌که حضور باوقار بانوان در مجامع عمومی، کار تبلیغی بزرگی است، اظهار کرد: تبیین صحیح حجاب و عفاف باید در عمل، رفتار و زبان باشد.

حجت‌السلام و المسلمین علیمرادی تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر در عرصه حجاب و عفاف در تمامی محیط‌ها ضامن حفظ ارزش‌های اسلامی است و بنابراین مناسب است همگان با اتحاد و انسجام از ارزش‌های الهی از جمله عفاف و حجاب دفاع کنند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ارائه صحیح معارف الهی از جمله مقوله‌ حجاب و عفاف از منظر فقهی، حقوقی، اخلاقی، کلامی، فلسفی وظیفه مراکز علمی است.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcefx8zojh8xei.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین